فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

افتتاح مراکز واکسیناسیون در استان، مصداق خدمت به مردم است

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه آمادگی تزریق شبانه‌روزی واکسن کرونا در استان سمنان وجود دارد، گفت افتتاح و توسعه مراکز واکسیناسیون در استان سمنان، مصداق یک کار جهادی بزرگ در راستای خدمت به مردم است.

کد مطلب: ۱۲۰۹۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مراکز واکسیناسیون در استان، مصداق خدمت به مردم است

سردار حمید دامغانی، در آیین افتتاح مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی در سالن ورزشی غدیر سمنان، با عنوان این مطلب که مرکز واکسیناسیون شهید سلیمانی طی چهار روز از تعطیلات کرونایی متصل به تاسوعا و عاشورای حسینی به بهره‌برداری رسید، خاطرنشان کرد: این مرکز با تلاش نیروهای بسیج جامعه پزشکی به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: اصل کار طرح شهید سلیمانی محله‌محور است و در این طرح تلاش می‌شود با بیماریابی، مراقبت در منزل و خدمت رسانی به مبتلایان، مشکلات ناشی از این بیماری برای خانواده‌ها به حداقل برسد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به اینکه تمامی استانداردها در مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی با استفاده از ظرفیت‌های موجود رعایت شده است و آماده کامل جهت ارائه خدمت شایسته به مردم را دارد، اظهار امیدواری کرد: با ورود واکسن بیشتر به استان بتواند سمنان به عنوان اولین استان‌هایی باشد که واکسیناسیون عمومی و گروه‌های هدف را به بهترین وجه ممکن با سرعتی بالا به اتمام برساند.

سردار دامغانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، با وجود جنگ نرم و فشارهای رسانه‌ای دشمنان، توانست تمام خیزهای کرونا را با کمترین تلفات پشت سر بگذارد، تصریح کرد: بهره‌برداری از مراکزی مانند مرکز واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی با هدف تسریع واکسیناسیون عمومی کرونا، نشان دهنده قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

وی همچنین وحدت بین مردم و مسئولان را از ارکان اصلی قدرت نظام دانست و گفت: مجموعه دستگاه‌های اجرایی نگاه و دغدغه‌ای جز حل مشکلات مردم، با وجود تمام فشارها، تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان ندارند و تلاش می‌کنند بار فشار این مشکلات را کم کنند و قطعاً وجود چنین تفکری بین مسئولان نزد خداوند و شهدا بی‌اجر و مزد نخواهد ماند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، بسیج را متشکل از تمام ملت مومن و وطن‌پرست ایران دانست و افزود: با وجود تلاش دشمنان برای فاصله‌گذاری بین مردم و نظام جمهوری اسلامی، حضور نیروهای مردمی بسیج کنار مسئولان نظام در بحران‌ها نشان‌دهنده پیوند محکم مردم و حاکمیت در کشور است.

سردار دامغانی با اشاره به اضافه شدن 6 مرکز واکسیناسیون جدید به مراکز واکسیناسیون سراسر استان، گفت: افتتاح مرکز واکسیناسیون گرمسار در روز عاشورای حسینی، نشان از کار جهادی و مسئولیت‌پذیری نیروهای بسیج و کادر درمان استان دارد. مردم ایران نیز قدرشناس هستند و همواره قدردان زحمات کادر درمان و تمام نیروهای مردمی که در شیوع کرونا خدمت‌رسانی می‌کنند، خواهند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز در این آیین، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ در سطح استان و سومین مرکز واکسیناسیون کووید-۱۹ در شهرستان سمنان دانست و افزود: سپاه استان از ابتدای بحران کرونا همکاری نزدیکی با دانشگاه علوم پزشکی استان داشته است که این خود جای تقدیر دارد.

نوید دانایی، با عنوان این مطلب که امروزه کشورهای توسعه یافته به این نتیجه رسیدند که اگر می خواهیم از این ویروس رهایی یابیم باید همه مردم دنیا واکسیناسیون شوند، گفت: تاکنون یک سوم جمعیت در خطر استان واکسیناسیون شدند و اگر واکسن بیشتری در اختیار ما قرار گیرد می توانیم جمعیت بیشتری را واکسینه کنیم. البته در هیچ کدام از بیمارستان های استان نیز با کمبود ظرفیت پذیرش روبرو نبودیم و پرسنل درمان در همه پیک ها با روحیه جهادی خدمات ارائه دادند.

وی با بیان اینکه یک سوم از جمعیت بالای ۱۸ سال تحت پوشش دانشگاه واکسینه شده‌اند، خاطرنشان کرد: با توجه به قول مساعد وزارتخانه در راستای تسریع در واکسینه کردن مردم و در صورتی که واکسن تأمین شود تا یک ماه آینده تمام جمعیت بالای ۱۸ سال تحت پوشش واکسینه خواهند شد.

گفتنی است؛ مرکز جامع واکسیناسیون شهید قاسم سلیمانی، بزرگترین مرکز واکسیناسیون استان سمنان دارای ۱۴ غرفه با حضور مسئولان استان و سپاه قائم(عج)، بسیجیان و خانواده شهید مدافع سلامت «اکبر ناظری‌پور» آغاز به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار