مهدی صمیمیان سرپرست فرماندار سمنان شد

سمنان (پانا) - با ابلاغ استاندار سمنان، مهدی صمیمیان سرپرست فرمانداری سمنان شد تا جایگزین نادر فخری فرماندار سابق این شهرستان شود.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مهدی صمیمیان سرپرست فرماندار سمنان شد

علیرضا آشناگر استاندار سمنان، طی ابلاغی مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب کرد.

در حکم انتصاب مهدی صمیمیان آمده است: با عنایت به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به مراتب تعهد و توانمندی جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب می‌شوید.

توجه و احترام به مردم این ولی نعمتان ما و تشکیل جلسات، هماهنگی و نظارت بر عملکرد واحدهای فرمانداری جهت اجرای امور به صورت مستمر، ایجاد هماهنگی بین ادارات و بخشداری تابعه و نظارت بر عملکرد ادارات شهرستان از جمله وظایفی است که امید است در انجام آن تلاش و کوشش نمائید.

مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با توجه به استعفای نادر فخری، فرماندار سابق سمنان، به این سمت رسیده است.

فخری سابقه فرمانداری شاهرود را نیز در کارنامه داشت و انتقادات نماینده سمنان، مهدی‌شهر و سرخه طی ماه‌های اخیر تغییر در مدیریت فرمانداری را محتمل کرده بود.

گفتنی است؛ برادر وی نیز چندی پیش از سمت معاونت اقتصادی استانداری سمنان کنار گذاشته شد تا دوران سه ساله مدیریت این دو برادر در استان سمنان به اتمام برسد. مدیریتی که همواره در این مدت با انتقادات گسترده همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار