جزئیات برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

تهران (پانا) - شانزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت همکاران سوم تا شانزدهم شهریور به میزبانی استان خراسان رضوی و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

به گزارش روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در دو بخش دختران و پسران از 3 شهریورماه آغاز و تا 10 شهریورماه ادامه خواهد داشت و باتوجه‌به محدودیت‌های ایجاد شده بر اثر شیوع کرونا و عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت حضوری، تمام مراحل اجرایی و داوری به صورت غیرحضوری و ارتباط تصویری آنلاین می‌باشد.

مسابقات قرآن دانش‌آموزان در گروه‌های آسیب‌دیده بینایی، جسمی حرکتی، آسیب‌دیده شنوایی و با نیازهای ویژه ذهنی و طیف اتیسم در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ قرآن، حفظ مکتوب، مداحی، اذان، مفاهیم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود.

همچنین مسابقات فرهنگیان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور از 14 شهریورماه با حضور مجازی همکاران فرهنگی خانم و آقا شاغل در آموزش‌وپرورش استثنایی به مدت 3 روز و در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار