مدرسه ۲۲ کلاسه شهید نادعلی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش افتتاح شد

تهران(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مراسم افتتاح مدرسه نادعلی در منطقه ۵ تهران ابراز امیدواری کرد که با تلاش مجدانه در آینده حضور و مشارکت هر چه بیشتر در امر مقدس مدرسه سازی اتفاق بیفتد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه ۲۲ کلاسه شهید نادعلی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، آیین افتتاحیه مدرسه شهید نادعلی با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل، یداله شهبازبیگی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵، خانواده شهید نادعلی، محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، سرناظرین اداره کل نوسازی، اعضای شورای معاونین منطقه ۵، مسئولین محلی، مدیر، اعضای انجمن اولیاومربیان و نماینده معلمین دبستان برگزار شد.

فولادوند در این مراسم، از زحمات مسئولین و دست اندرکاران مدرسه سازی، به خصوص از مساعدت های اداره کل نوسازی و مدیریت و مسئولین منطقه ۵ تجلیل کرد و گفت: امید است با تلاش مجدانه در آینده شاهد حضور و مشارکت هرچه بیشتر در امر مقدس مدرسه سازی باشیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵ نیز در این مراسم گفت: به فضل الهی و پیگیری های لازم تاکنون آموزش و پرورش منطقه ۵ توانسته در ساخت مدارس اقدامات موثری را انجام دهد.

وی همچنین ضمن تشکر از مسئولین اداره کل نوسازی مدارس گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۳۰۰۰متر مربع و با زیربنای ۳۰۰۰ مترمربع احداث شده و دارای ۲۲ کلاس درس، ۵ باب کتابخانه و آزمایشگاه و ۸ باب اتاق اداری است.

شهبازبیگی در راستای اهمیت مدرسه سازی تصریح کرد: آنچه برای پایداری و اقتدار یک جامعه لازم است، علم و دانش است و در این راستا مدرسه‌سازی کاری بسیار بزرگ و ارزشمند در جامعه محسوب می شود. این کار ارزشمند را استمرار می‌دهیم تا همه دانش آموزان از مسیر مطلوب آموزشی برخوردار شوند و به همه کسانی که در این کار بزرگ سهیم می شوند تبریک می‌گویم.

گفتنی است که در پایان مراسم از خانواده شهید نادعلی تجلیل شد و از مدرسه بازدید به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار