کارنامه نهایی پذیرفته شدگان دکتری منتشر شد

تهران (پانا) - کارنامه نهایی پذیرفته شدگان آزمون‌ ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی امروز منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
کارنامه نهایی پذیرفته شدگان دکتری منتشر شد

اسامی پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی هفته گذشته از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار گرفت.

متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند باید توجه داشته باشند که منحصراً می توانند در یکی از کدرشته‌محل های قبولی ثبت‌نام نمایند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که متقاضیانی که‌ اسامی آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی هر یک‌ از کدرشته محل‌های تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

بر اساس اعلام سازمان سنجش، تعداد ۹ هزار و ۸۵۰ داوطلب،شامل ۴ هزار و ۲۰۷ داوطلب زن و ۵ هزار و ۶۴۳ داوطلب مرد در آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۰ دانشگاه ها و موسسات آموزشی تابع وزارت علوم پذیرفته می شوند و مابقی ظرفیت به دانشگاه آزاد اختصاص می یابد.

کارنامه نهایی نتایج آزمون دکتری سال ۱۴۰۰، امروز شنبه ۳۰ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

پذیرفته شدگان نهایی این آزمون، در خصوص نحوه ثبت نام و مدارک لازم برای ثبت نام باید به اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش که همزمان با اعلام نتایج نهایی قرار گرفته است مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار