کشف 362 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 44 نفر و توقیف 16 دستگاه خودرو و کشف بیش از 900 هزار قلم انواع لوازم قاچاق ، خبر داد و گفت کارشناسان ارزش ریالی کالاهای قاچاق شده را 362 میلیارد ریال اعلام کرده اند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف 362 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در تهران

به گزارش پلیس امنیت اقتصادی، سرهنگ علی ولی پور گودرزی توضیح داد: در راستای مبارزه بی امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن نمودن انبارهای دپوی کالا بمدت ۷۲ساعت هشتمین مـرحلـه طــرح سـراسـری،استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز توسط این پلیس اجراء شد.

وی بیان کرد: این طرح با اولویت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و نظارت و پایش انبارها با استعداد ۲۰ اکیپ خودرویی ۳ نفره در جنوب تهران اجرا شد.

وی عنوان کرد: انواع کالاهای قاچاق شامل مواد غذایی، الکتریکی و الکترونیکی، لوازم آشپزخانه، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی ، دارو ، لاستیک خودرو، سیگار ، ماینر، موتورسیکلت سنگین، عدد لوازم پزشکی و ... کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصد های اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالک کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی و کارآگاهان در عملیات پلیسی 44 نفر از مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل 50 فقره پرونده، متهمین را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 362 میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس 110 تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار