با قابلیت‌های جدید واتس‌آپ آشنا شوید

تهران (پانا) - تاکنون پاک شدن خودکار پیام‌ها از پیامرسان واتساپ پس از گذشت هفت روز امکان‌پذیر بود و اکنون این پلتفرم حذف پیام‌‌ها پس از ۹۰ روز را امتحان می‌ کند.

کد مطلب: ۱۲۰۸۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
با قابلیت‌های جدید واتس‌آپ آشنا شوید

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ پیامرسان محبوب واتساپ در حال کار روی قابلیتی برای پاک شدن خودکار پیام‌ها پس از گذشت ۹۰ روز است. ویژگی حذف خودکار پیام‌ها در حال حاضر فقط پس از گذشت هفت روز در دسترس است و این پیامرسان قصد دارد گزینه ۲۴ ساعت را هم به لیست مواردی که کاربران می‌توانند انتخاب کنند، اضافه کند.

قابلیت جدید فعلا در نسخه آزمایشی فعال شده است

پیامرسان واتساپ باتوجه به اینکه چندان غنی و پر از امکانات مختلف نیست، اما محبوبیت بسیاری میان کاربران کشور‌های مختلف دارد. در ماه نوامبر سال گذشته قابلیت پاک شدن خودکار پیام‌ها پس از گذشت هفت روز به این پلتفرم اضافه شد. چند ماه پس از آن نیز واتساپ امکان ارسال پیام‌های یکبار مصرف را در اختیار کاربران قرار داد. اکنون فیسبوک شرکت مادر واتساپ قصد دارد گزینه‌های بیشتری را جهت زمان مورد نیاز برای حذف خودکار پیام‌ها عرضه کند.

این ویژگی جدید در نسخه ۲.۲۱.۱۷.۱۶ بتای واتساپ وجود دارد، اما هنوز در دسترس همه کاربران قرار نگرفته و فعال نشده است. با وجود اینکه فیسبوک مدتی است در حال آزمایش گزینه ۲۴ ساعت بوده، اما هنوز از فعال شدن آن نیز خبری نیست و در حال حاضر فقط حذف خودکار پیام‌ها پس از گذشت هفت روز در دسترس کاربران است. پیش بینی می‌شود ویژگی حذف خودکار پیام‌ها پس از گذشت ۹۰ روز ابتدا برای نسخه آزمایشی واتساپ فعال شود و پس از آن در اختیار بقیه کاربران این پلتفرم قرار بگیرد.

پیامرسان واتساپ در ماه‌های اخیر به منظور جذب کاربران بیشتر قابلیت‌های بسیاری را به این پلتفرم اضافه کرده است. یکی از این قابلیت‌های جدید، ویژگی انتقال چت‌ها بین iOS و اندروید است که به تازگی به این پیامرسان محبوب آمده و کاربران بسیاری منتظر عرضه این قابلیت از طرف این پیامرسان بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار