معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان میناب:

آیین تجلیل از دانش آموزان مداح اهل بیت(ع) شهرستان میناب برگزار شد

هرمزگان(پانا)- آیین تجلیل از دانش آموزان مداح اهل بیت(ع) شهرستان میناب باحضور معاون فرمانداری ویژه شهرستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مسئولین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از دانش آموزان مداح اهل بیت(ع) شهرستان میناب برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان از شهرستان میناب، داریوش فدویان معاون پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان در این آیین با تاکید بر شناخت نهضت حسینی و قیام امام حسین(ع) گفت: در مداحی و وعظ ها باید این نهضت حفظ و توسعه داده شود و همچنین محافل عزاداری، محافلی برای معرفت در مورد شناخت و سیره زندگی امام حسین(ع) و حرکت در مسیر امام حسین(ع) باشد.

وی بزرگترین مناسبت در اسلام را ماه های محرم و صفر دانست و ادامه داد: امام حسین(ع) از ابتدای تاریخ تا قیامت، سرمشق مبارزه علیه ظلم هستند.

فدویان افزود: امام حسین(ع) درس آزادگی و مبارزه با ظلم را به تمامی مردم جهان داده و در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سرمشق ما قرار گرفته که باید این نهضت حفظ شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان میناب گفت: برخی گمان می کردند که نهضت امام حسین(ع) در سال های اخیر کمرنگ شده اما نهضت جدیدی به نام مدافعان حرم در راستای نهضت حسینی برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) شکل گرفته است.

گفتنی است، آموزش و پرورش شهرستان میناب، امسال با همکاری و همراهی مدیران و معاونین پرورشی و دانش آموزان، موفق به کسب رتبه دوم کشوری در مسابقات قرآن،عترت و نماز شد.

دانش آموزان تجلیل شده:

- مبین احمدی ،آموزشگاه ابتدایی آیت الله امینی مغیری
- محمدامین گرامی آموزشگاه نمونه‌ متوسطه دوم خاتم الانبیا
- علی مکی زاده و سید علی حسینی،آموزشگاه متوسطه اول شهید گنج آبادی

لازم به ذکر است از کربلایی حامد رکنی مداح برجسته استانی که مربی مداحی این دانش آموزان بوده نیز تقدیر شد.

خبرنگار پانا: محمد عباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار