سوگواری احلی من العسل در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان( پانا)- مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان و احلی من العسل به همت دانش آموزان انجمنی شهرستان بندرعباس در مسجد کوثر اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۸۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
سوگواری احلی من العسل در  بندرعباس برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مرتضی غریب مسئول اتحادیه گفت: یکی از جاهایی که میتوان برای امام زمان کار کرد همین سنگرهای انجمن اسلامی و میدانهای عملیاتی در مدارس است، درحقیقت باید کارهای نوجوانان ما از روی اخلاص و برای امام زمان باشد.

وی افزود: کار در میدان عملیات بسیار سخت است، اما باید فهمید که بنای خلقت دنیا بر دشواری و سختی است و نه بر راحتی، دنیا با دشواری همراه است برای این است که انسان با دشواری ساخته می شود و رشد میکند نه با راحتی و آسایش و هدف از خلقت رشد انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی غریب با بیان داشت: کربلا در حقیقت ام البلاء است و ببینید، شهدای کربلا با آن همه سختی که کشیدند رشد کردند، لذا کار فرهنگی، آن هم در سنگر مدرسه کار بسیار دشوار و سختی است، که این کار در حقیقت انسان ساز است.

وی ادامه داد: نوجوان کربلا را ببینید او نمونه بارز یک فرد تشکیلاتی و تربیت شده دامان اهل بیت است، اول آنکه با بصیرت است و میداند که در مقابل امام وظیفه ای دارد ،در واقع نگاه عمیق او به مسائل پیرامون است و دوم آنکه بدون اذن و اجازه کاری را نمیکند و در آخر هم وقتی اذن برای جهاد را دریافت میکند برای انجام وظیفه لحظه ای درنگ هم نمیکند بگونه ای برای جهاد و ادای دین،آنقدر عجله دارد که فراموش میکند حتی بند کفش خود را ببندد، این یعنی کار تشکیلاتی و باید اینگونه عمل کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار