رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

تحریم‌های دشمن‌ علیه ایران ارتقا كمی و كیفی شاخص‌های اقتصادی را به‌دنبال دارد

خبرگزاری پانا:تهدیدها و تحریم‌ها اگر چه در كوتاه‌مدت مشكل ایجاد كنند اما در بلند‌مدت باعث ارتقا‌ كمی و كیفی اقتصاد، تولید، فناوری و شاخص‌های اقتصادی می‌شود، ملت ایران در گذشته نیز با وجود تحریم‌ها، تهدیدها را به فرصت تبدیل كرده است.

کد مطلب: ۱۲۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،حجت‌الله بیرانوند، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، تصریح كرد: یكی از راه‌های مقابله با تحریم‌ها حمایت از تولیدات داخلی است كه شامل سه بخش است اول خود دولت است، دوم خود تولید‌كنندگان با استفاده از اصل بهره‌وری انگیزه تولید را بالا ببرند و دیگر این كه مردم با تهیه كالای ایرانی از تولید داخلی حمایت كنند.

بیرانوند اضافه كرد: قطعاً با رعایت این اصول به‌طور قطع توطئه‌های دشمن منجر به شكست می‌شود تهدید‌ها تبدیل به فرصت می‌شود و اقتصاد كشور ایران رونق می‌یابد.

وی با اشاره به این‌كه تهدیدها و تحریم‌ها اگر‌چه در كوتاه‌مدت مشكل ایجاد كنند اما در بلند‌مدت باعث ارتقا‌ كمی و كیفی اقتصاد، تولید، فناوری و شاخص‌های اقتصادی می‌شود، افزود: ملت ایران در گذشته نیز با وجود تحریم‌ها، تهدیدها را به فرصت تبدیل كرده است، امروز اگر در بخش‌‌های علمی و اقتصادی استقلال كسب كرده‌ایم قطعاً ناشی از تحمل این دست تهدیدها بوده است.

بیرانوند ادامه داد: با پیگیری متولیان و صنعتگران کشور این تحریم‌ها مهار می‌شود و سخت‌ترین تجهیزات به‌راحتی وارد كشور می‌شود، امروز نه تنها در بحث صادرات و واردات مشكل و نگرانی نداریم بلكه داروی كشور ایران به كشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه صادر می‌شود، به‌طوری‌كه 50 درصد داروهای صادر شده از كشور به لرستان و شهرستان بروجرد اختصاص دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار