گردهمایی دانش‌آموزان دهه ۶۰ یک مدرسه در روستای قاضی جهان از توابع شهرستان آذرشهر

تبریز(پانا) - جمعی از دانش‌آموزان دهه شصت دوره راهنمایی روستای قاضی جهان شهرستان آذرشهر درحرکتی نمادین پس از ۳۰ سال گردهم جمع شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی دانش‌آموزان دهه ۶۰ یک مدرسه در روستای قاضی جهان از توابع شهرستان آذرشهر

طی حرکتی نمادین دانش‌آموزان کلاس هفتم سال‌تحصیلی ۱۳۶۹ - ۱۳۶۸ مدرسه عدالت قاضی جهان شهرستان آذرشهر گرد هم آمدند تا از روزهای خوش باهم بودن خود یاد کنند.
برپایه این گزارش تعدادی از این دانش‌آموزان تصمیم گرفتند تا پس از یافتن همه همکلاسی‌ها و معلمان دوره خود ، گرد هم جمع شوند. این دانش‌آموزان اقدام به ایجاد گروهی به نام همکلاسی‌ها‌ در شبکه‌های اجتماعی کرده و توانستند در مجموع بیش از ۴۰ نفر از همکلاسیهای خود را پس از ۳۰ سال شناسایی و با‌ آنها ارتباط تلفنی برقرار کنند دانش‌آموزان پس از یافتن همکلاسیهای خود به شناسایی معلمان آن دوره اقدام کردند که در مجموع با ۶ معلم دیگر ارتباط برقرار کرده و آنان را نیز به میهمانی خود دعوت کردند.
جشن کوچکی که با دیدن یکدیگر یادآوری خاطرات آن دوره از زندگی انجام گرفته، جشنی که به ‌منظور ارج نهادن به مقام والای معلمین محترم بود.
از بیش از ۴۰ دانش‌آموز آن دوره تعداد زیادی با مدارک فوق ‌لیسانس و لیسانس و گاه دیپلم که همگی بخشی از گردانندگان چرخه علمی و صنعتی جامعه اسلامی ‌شده اند ساعاتی به ‌یادماندنی را به همراه فرزندانشان پس از ۳۰ سال با رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار هم گذراندند.
در میان این دانش آموزان قدیمی دهه ۶۰ مدیرعامل کارخانه، مدیر شرکت، مدیر اداره، کارآفرین، تاجر خشکبار، مربی، کارمند، معلم، آرایشگر، کشاورز ، و.‌. به چشم می‌خورد.
بیان خاطرات توسط دبیران آن روزها در میان دانش آموزان قدیمی ، انشاء خوانی توسط آقای ابراهیم شیخ علیزاده یکی از دانش آموزان سی سال قبل ، دعاخوانی به سبک مدارس توسط آقای مهندس حسن قره خانی بخشی از دورهمی بود که اتفاق افتاد.
گفتنی است در این مراسم از معلمین و فرهنگیان مدرسه راهنمایی عدالت قاضی جهان در سال تحصیلی ۱۳۶۹-۱۳۶۸ شامل آقایان ابوالفضل علیپور، داود خیری زاده، اصغر رضامند، اسماعیل علیپور، خیرالهی و محمدتقی قاضی جهانی تجلیل به عمل آمد.
مدرسه راهنمایی عدالت قاضی جهان یکی از مدارس قدیمی شهرستان آذرشهر است که قدمتی نزدیک به نیم‌قرن داشته که دانش آموزان و نخبگان بسیاری از این مدرسه فارغ‌التحصیل و پس‌از آن در سطوح بالاتر به مدارج علمی کشوری دست یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار