حاجی پور با اشاره به بررسی برنامه‌های زلفی‌گل در کمیسیون آموزش:

برنامه وزیر پیشنهادی علوم بر اساس سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی تدوین شده است

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از برگزاری نشست نوبت عصر این کمیسیون با محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم خبر داد و گفت اعضای کمیسیون برنامه‌های وزیر پیشنهادی را بر اساس سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی ارزیابی کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۷۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه وزیر پیشنهادی علوم بر اساس سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی تدوین شده است

به گزارش خانه ملت، رضا حاجی پور در تشریح نشست امروز (شنبه، 23 مردادماه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با محمدعلی زلفی گل وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، عنوان کرد: در این نشست برنامه های وزیر پیشنهادی مشتمل بر موارد مختلف بررسی شد که این برنامه براساس سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی تدوین شده بود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رزومه علمی وزیر پیشنهادی علوم، عنوان کرد: وی از دانشمندان شیمی دان کشور بوده و از بنیان گذاران بنیاد ملی نخبگان و همچنین از صاحبنظران و سیاست گذاران حوزه علم و پژوهش است.

وی ادامه داد: اصلاح آئین نامه‌های ترفیع و تکمیل اکوسیستم های پژوهش و فناوری کشور از برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم است؛ همچنین وی برنامه دارد از تمام پتانسیل موجود در دانشگاه ها نهایت استفاده را ببرد.

حاجی پور یادآور شد: پس از استماع برنامه وزیر، اعضای کمیسیون نیز بر موضوعاتی همچون ایجاد عدالت آموزشی، استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و استقلال دانشگاه‌ها از یکدیگر در طرح آمایش آموزش عالی و تأمین مالی دانشگاه‌ها به ویژه در رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی تأکید کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس،جلسه با وزیر پیشنهادی علوم را جلسه بسیار خوب و همدلانه‌ای دانست و گفت: نهایتا وزیر پیشنهادی به ارتباط خوب و تعامل مفید با نمایندگان و کمیسیون آموزش تاکید داشت تا بتوان با همکاری و هماهنگی برای مشکلات راهکارهای مناسب یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار