مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان‌شمالی:

جذب بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار برای مدارس سمپاد خراسان‌شمالی

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان خراسان‌شمالی اعلام کرد بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار برای مدارس سمپاد استان از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان دریافت و مستقیما به حساب مدارس واریز شده است .

کد مطلب: ۱۲۰۷۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
جذب بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار برای مدارس سمپاد خراسان‌شمالی

مهدی مودی در جلسه کمیته تعیین حق الثبت مدارس استعدادهای درخشان استان اظهار کرد: امسال برای اولین بار با پیگیری های انجام شده مبلغ ۲میلیارد ریال بعنوان کمک سرانه برنامه و فعالیت محور مدارس سمپاد استان از سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان دریافت و مستقیما به حساب مدارس واریز شده است.

وی ادامه داد: همچنین اعتباراتی بالغ بر ۴۰میلیون تومان برای اجرای برنامه های مصوب و تکلیفی سازمان، برای اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از سازمان سمپاد دریافت شده است.

مودی گفت: حق الثبت این مدارس طبق دستورالعمل مدارس سمپاد، ۵۰درصد میانگین شهریه مدارس غیرانتفاعی شهرستانهای استان تعیین شد.

وی افزود: در موارد خاص با هماهنگی اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استان و طرح در جلسه شورای مدرسه در خصوص تخفیفات، هزینه های فوق برنامه (تقویتی) در طول سال تحصیلی، هزینه های فوق برنامه (تقویتی اختیاری) خارج از برنامه در طول سال تحصیلی و سایر موارد تصمیم گیری شود.

گفتنی است یک هزار و ۹۳۹دانش آموز استان در ۱۲مدرسه سمپاد مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار