رادیو ایران رتبه برتر شبکه‌های رادیوی

تهران (پانا) - رادیو ایران در جشنواره نانو و رسانه ، رتبه برتر شبکه‌های رادیویی را در یافت کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۷۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رادیو ایران رتبه برتر شبکه‌های رادیوی

به گزارش شبکه رادیویی ایران، برترین رسانه‌ها و فعالان خبری حوزه فناوری نانو در سال ۹۹، روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ در خانه نوآوری معاونت علمی با حضور دکتر سعید سرکار و تنی چند از فعالان رسانه‌ معرفی شدند.
ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو، هر سال بر اساس ارزیابی عملکرد رسانه‌ها اقدام به برگزاری جشنواره «نانو و رسانه» و تجلیل از «رسانه‌های برتر»، «افراد با عملکرد برتر» و «آثار برتر» در ترویج فناوری نانو می‌کند
در این جشنواره آثار رسانه‌های رسمی در ۶ بخش "صدا و سیما"، "رادیو"، "خبرگزاری‌ها"، "روزنامه‌ها"، "عکس‌ها" و "شبکه‌های اجتماعی" بررسی شده و در هر یک از بخش‌ها آثار برتر معرفی و تقدیر شدند.
در جشنواره نانو و رسانه سال ۱۳۹۹، رادیو ایران رتبه برتر شبکه‌های رادیویی، معرفی شد.
سعید سرکار در تقدیرنامه خطاب به مدیر رادیو ایران نوشته است
بی تردید دستیابی جمهوری اسلامی ایران(به پیشرفت های محسوس و جهش دار) در فناوری نانو، بدون اهتمام رسانه ها به (فرهنگ سازی و گفتمان سازی) برای این فناوری ممکن نبوده است.
رسانه هایی که نقش کلیدی در تاثیر گذاری دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در زندگی مردم دارند و از هیچ کوششی برای تحقق هدف نهایی توسعه فناوری نانو در کشور که همان (تولید ثروت و بهبود کیفیت زندگی مردم) است دریغ نمی کنند.
بدین وسیله به پاس قدردانی از زحمات جنابعالی و همکاران گرامیتان در رادیو ایران ، کسب عنوان شبکه رادیویی برتر سال 1399 در ترویج فناوری نانو را تبریک گفته ، از درگاه خداوند تبارک و تعالی توفیق روز افزون شما را خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار