۱۲۵ کلاس درس جدید تا مهر ماه امسال در استان به بهره برداری می‌رسد

بیرجند (پانا)- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اعلام کرد تا مهر ماه امسال ۱۲۵ کلاس درس جدید در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
۱۲۵ کلاس درس جدید تا مهر ماه امسال  در استان به بهره برداری می‌رسد

محمود چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: مهاجرت و افزایش جمعیت دانش آموزان در مساکن مهر به خصوص در شهرستان بیرجند استان را با کمبود شدید فضای آموزشی رو به رو کرده است.

او با اشاره به این که در ۱۰ سایت مسکن مهر شهرستان بیرجند ۳۰۰ کلاس درس نیاز است افزود: طی برنامه ریزی‌های انجام شده در مهر ماه امسال حدود ۷۰ کلاس درس در مساکن مهر بیرجند به مرحله بهره برداری می‌رسد.

چاوشان با اشاره به این که با بهره برداری از ۷۰ کلاس درس نیاز ۱۰۰ کلاس تامین می‌شود اظهار کرد: تا مهر ماه امسال حدود ۴۰ پروژه با ۱۲۵ کلاس درس و اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان در استان به مرحله بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی با اشاره به این که عملیات اجرایی ۲۱۶ پروژه با ۴۸۰ کلاس درس از پارسال در دست اجرا است تصریح کرد: در تمام مراحل ساخت مدارس، خیرین استان مشارکت داشته اند.

او ادامه داد: با توجه به این که پروژه‌هایی که با مشارکت خیرین انجام می‌شود اعتبارات راحت‌تر اخذ می‌شود، بهتر است خیرین بیشتری در ساخت فضا‌های آموزشی یاری کنند.

چاوشان بیان کرد: پارسال حدود ۱۵۷ کلاس درس در استان به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار