744 زن سرپرست خانوار از خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند شدند

بیرجند (پانا)- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی از بهره مندی 744 زن سرپرست خانوار تحت حمایت از خدمات بیمه اجتماعی از ابتدای سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
744 زن سرپرست خانوار از خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند شدند

سیدرضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: این طرح در راستای توانمندسازی خانواده ها و به منظور حمایت همه جانبه و تامین آتیه مناسب برای زنان سرپرست خانوار امداد می باشد و تاکنون744 زن سرپرست خانوار از خدمات بیمه اجتماعی بهره مند شدند.

وی در ادامه افزود: در این طرح زنان سرپرست خانوار پس از رسیدن به سن 55 سالگی و با پرداخت حداقل 10 سال پرداخت حق بیمه از مزایای بازنشستگی ، مستمری بگیری و ... بهره مند می شوند.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر زنان سرپرست خانوار شهری، سرپرستان خانوار ساکن در روستاها نیز از طرح بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر بهره مند هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان جنوبی با اعلام اینکه برای پرداخت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار از ابتدای سال جاری افزون بر 4 میلیارد 870 میلیون ریال هزینه شده است، افزود: هدف از اجرای برنامه بیمه های اجتماعی، اجرای صحیح قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر سرمایه گذاری در جهت توانمندسازی مددجویان تحت پوشش و تامین پشتوانه اقتصادی برای این خانواده ها که منتج به خروج پایدار از تحت حمایت امداد می شود خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار