مرادی: صدای خبرگزاری پانا در هیچ استانی خاموش نیست

دلبری: مجوز پایگاه‌های تغذیه سالم را از ستاد ملی مقابله با کرونا اخذ کردیم و دستورالعمل آن تا شهریورماه به استان‌ها ابلاغ می‌شود

تهران (پانا) - مدیرعامل خبرگزاری پانا اعلام کرد صدای خبرگزاری پانا در هیچ استانی خاموش نیست و تمام استان‌ها فعال هستند.

کد مطلب: ۱۲۰۶۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مرادی: صدای خبرگزاری پانا در هیچ استانی خاموش نیست

فرشته مرادی در جلسه سازمان دانش‌آموزی کشور با روسای استان‌ها پیرامون بسته تحولی هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی اظهار کرد: براساس بسته تحولی در گام اول و دوم یعنی آموزش ۲۶۰ مدرس و آموزش ۵۰۰ دانش‌آموز-خبرنگار استان‌ها فعالیت مطلوبی داشتند‌ و در فاز سوم بسته تحولی نیز بیش از پیش باید تلاش شود.

وی اسامی استان‌هایی که در فاز سوم فعالیت مطلوبی را داشتند ارائه داد و از برخی از استان‌ها خواست که عملکرد خود را در این زمینه ارتقا ببخشند.

مرادی درباره عملکرد خبرگزاری پانا در استان‌ها ادامه داد: خبرگزاری پانا در هیچ استانی خاموش نیست و تمام استان‌ها صدای فعال دارند.

مدیرعامل خبرگزاری پانا اظهار کرد: در کارویژه مشارکت حداکثری رای اولی‌ها و گزارش تحلیلی، استان‌ها فعالیت خوبی داشتند.

وی بر تعمیق بخشی و توسعه فعالیت‌ها در خبرگزاری پانا در آینده نیز تاکید کرد.

گفتنی است سیامک ابوالقاسمی معاون پشتیبانی و تامین منابع سازمان دانش‌آموزی نیز در این جلسه درباره مسائل مالی و دغدغه‌هایی که سازمان در این حوزه دارد، توضیحاتی داد.

علی تقی یزدان پناه مشاور معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی نیز در این جلسه به ارائه پیشنهاداتی پرداخت.

وی دراین باره به تابستان و اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: اوقات فراغت تابستان یکی از حساس ترین مسائل است و ۳ نظریه دراین باره وجود دارد.

یزدان پناه با تاکید براینکه اوقات فراغت باید توسعه و غنی سازی داده شود افزود: در عرصه کار دانش‌آموزی باید تلاش کنیم اوقات فراغت را با مسائل صحیح پر کنیم.

مشاور معاون وزیر در سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد: مهم ترین مساله برای غنی سازی اوقات فراغت برگزاری اردو است که خود به عنوان یک موقعیت یادگیری محسوب می‌شود امیدواریم زمینه این موضوع نیز فراهم شود.

سیدهادی دلبری معاون هماهنگی، اقتصادی و نظارت بر امور استان‌های سازمان دانش‌آموزی نیز در ادامه این جلسه پیرامون رتبه بندی هر استان برمبنای ارزیابی‌ها توضیحاتی داد.

وی اعلام کرد از مجموعه ۳۶ برنامه در استان‌ها ۳۰ برنامه تکمیل شد و ۴ برنامه دیگر تا پایان این هفته به اتمام می‌رسد. ۲ برنامه دیگر نیز باتوجه به داشتن زمان، ادامه خواهد داشت.

دلبری همچنین در ادامه ۸ استان برتر را در ارزیابی‌ها اعلام کرد.

وی درباره فعالیت پایگاه‌های تغذیه سالم نیز گفت: مجوز این پایگاه‌ها را از ستاد ملی مقابله با کرونا اخذ کردیم و دستورالعمل آن تا شهریورماه به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی همچنین درباره فعالیت تعاونی‌های آموزشگاهی نیز توضیحاتی داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار