مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان لرستان:

مهارت از ضروریات اجتناب‌ناپذیر جامعه امروز است

بروجرد(پانا)- طرح شمیم خدمت با رویکرد مهارت آموزی، توانمندسازی و در نتیجه اشتغال خانواده‌ها با استفاده از ظرفیت امامزادگان، موقوفات استان و ظرفیت اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در ارائه آموزشهای مهارتی مورد نیاز، در شهرستان بروجرد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مهارت از ضروریات اجتناب‌ناپذیر جامعه امروز است

به گزارش روابط عمومی اداره فنی و حرفه ای لرستان؛ در مراسم افتتاح این طرح که در راستای تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان لرستان صورت پذیرفت، حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی تاکید کرد: امیدواریم با تمهیداتی که اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان در نظر دارد، بتوانیم به خانواده‌ها آموزش‌های مهارتی لازم جهت ورود به بازار کار و ایجاد مشاغل و کارآفرینی را فراهم کنیم.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان لرستان افزود: این اداره‌کل آمادگی لازم جهت ایجاد کارگاه‌های کارآفرینی در جوار امامزادگان مطهر برای مهارت آموزان جویای کار را دارد.

در ادامه میترا ابراهیمی ضمن تسلیت ایام محرم تصریح کرد: مهارت از ضروریات اجتناب‌ناپذیر جامعه امروز است.

وی افزود: در خصوص ارائه آموزش‌های مهارتی در جوار امامزادگان و موقوفات استان لرستان محدودیتی وجود ندارد. امیدواریم که تلاش و همت تمامی همکاران با توجه به نیازسنجی، علائق و توان هر متقاضی و با حضور در کلاس‌های مهارتی، بتوانیم شرایط اشتغال را در جامعه امروز بهبود ببخشیم.

در پایان این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی؛ حاضرین با حضور در جوار امامزاده جعفر شهرستان بروجرد،به مقام شامخ سالار شهیدان ،امام حسین (ع) ادای احترام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار