برگزاری پویش کتابخوانی خانوادگی ویژه دانش‌آموزان و حافظ خوانی ویژه کارکنان

تهران (پانا) - پویش کتابخوانی ترنّم دانایی با رویکرد خانواده محور و در راستای گسترش، توسعه و انسجام بخشی به روابط خانوادگی و پویش حافظ خوانی، ویژه کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور با مسئولیت اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان‌های استان تهران، به عنوان دبیرخانه پویش اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۶۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
 برگزاری پویش کتابخوانی خانوادگی ویژه دانش‌آموزان و حافظ خوانی ویژه کارکنان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، در راستای توسعۀ فرهنگ کتاب و کتابخوانی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بانیازهای ویژه در تابستان 1400 و نیز پیش­ بینی برنامه ای برای مشارکت کارکنان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی، معاونت تشخیص، پیشگیری، پرورشی و تربیت بدنی، با همکاری اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های استان تهران که به عنوان دبیرخانه، مسئولیت برنامه ریزی و برگزاری را بر عهده دارد، اقدام به برگزاری پویش کتابخوانی، با عنوان "ترنّم دانایی" ویژه دانش آموزان بانیازهای ویژه و پویش حافظ خوانی، ویژه کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور کرده است.

این پویش ها با رویکرد توسعۀ فعالیت های انسجام بخش و وفاق آفرین و با هدف گسترش و تقویت روابط خانوادگی طرح ریزی شده است. در پویش کتاب خوانی، از طرف دبیرخانه، کتاب هایی متناسب با گروه های مختلف دانش آموزان انتخاب شده است که از طریق فایل زیر در دسترس است.

دانش آموزان علاقمند به شرکت در این پویش، می باید پس از مطالعه کتاب به همراه خانواده، فیلم های درخواستی را مطابق شرایط مندرج در پوستر، تهیه و از طریق آیدی های اعلام شده ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار