استاندار سمنان:

قلم خبرنگاران آزاده، سزاوار شایسته‌ترین تکریم‌ها است

سمنان (پانا) - استاندار سمنان با صدور پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت بی تردید هنر و قلم خبرنگاران آزاده و آگاه ایران زمین به ویژه اصحاب رسانه و خبر در استان سمنان، سزاوار شایسته ترین قدرشناسی و تکریم‌ها است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
قلم خبرنگاران آزاده، سزاوار شایسته‌ترین تکریم‌ها است

در متن پیام علیرضا آشناگر آمده است: خبرنگاران از یک سو بیان کننده دستاوردهای مسئولان و از سوی دیگر راوی انتقادهای سازنده از آن‌ها هستند که هدفی جز گره گشایی از مشکلات مردم را دنبال نکرده و همچون چراغی روشن در مسیر مدیریت اجرایی استان نور افشانی می‌کنند.

در ادامه پیام استاندار سمنان آمده است: رشد و توسعه پایدار و همه جانبه هر جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران و اهالی رسانه در آگاهی رسانی به اقشار مختلف مردم است.

آشناگر به ۱۷ مردادماه، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی اشاره کرد و گفت: روز خبرنگار، بهانه ای برای قدرشناسی از کسانی است که عصر اطلاعات و ارتباطات به آنان نیاز دارد، افرادی که سلامت فکری و فرهنگی جامعه مدیون تلاش های شبانه روزی و بی وقفه آن‌ها است.

وی افزود: آگاهی بخشی و اطلاع رسانی همواره از ارزشمندترین و موثرترین اقداماتی است که با قلم و بیان توانا و صادق خبرنگاران، به عنوان قشر فرهیخته و توانمند جامعه اسلامی، با شیواترین و بدیع ترین شکل ممکن ارائه گردیده و رسالت هنرمندان عرصه خبر را بیش از پیش هویدا و آشکار می‌سازد.

آشناگر بیان کرد: ۱۷ مرداد یادآور جایگاه و ارزش عزیزانی است که در کسوت خبرنگاری رسالت عظیم اطلاع رسانی برای عموم اقشار جامعه را بر عهده داشته و با بیان صحیح و سریع اخبار موجبات روشنگری و تعالی جامعه اسلامی را فراهم می‌کنند.

استاندار سمنان در ادامه پیام آورده است: اینجانب با قدردانی از تلاش تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران محترم استان سمنان که در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا از اسفند ۹۸ تا امروز دوشادوش کادر پزشکی و درمانی استان با تولید فرآورده‌های مختلف خبری و اطلاع رسانی درست و به موقع به اقشار مختلف مردم، خوش درخشیده و همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران عرصه رسانه و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در سراسر کشور و بویژه خبرنگاران و اصحاب پرتلاش و ساعی رسانه در استان سمنان، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق و سربلندی روزافزون تمامی این تلاشگران را در انجام رسالت کاری و توسعه و شکوفایی میهن اسلامی را از درگاه خدوند سبحان مسالت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار