توصیه های نماینده ولی فقیه در استان همدان به اعضای جدید شورای شهر

همدان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با اعضای جدید شورای اسلامی شهر همدان توصیه هایی را در جهت بالابردن کارایی شورای شهر ارایه کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۸۰
لینک کوتاه کپی شد
توصیه های نماینده ولی فقیه در استان همدان به اعضای جدید شورای شهر

حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در همدان در دیدار با اعضای جدید شورای شهر در خصوص عملکرد این مجموعه گفت: عملکرد مجموعه مدیریت شهری و شهرداری‌ها در ایجاد اعتماد و رضایت عمومی بسیار تاثیر گذار است. در عرصه مدیریت شهری نیازمند انجام کار تخصصی و عقلایی هستیم و نباید فضای احساسی حاکم شود. اگر در جایی فساد ثابت شد باید با قاطعیت با آن برخورد شود.
وی در خصوص فعالیت ها و پروژه های انجام شده در فضای شهر گفت: در اجرای پروژه های شهری باید پیوست های فرهنگی مورد توجه باشد. اجرای عدالت اجتماعی که جز شعارهای اعضا در انتخابات بود، از مهم‌ترین مسائلی است که باید به صورت ویژه در دستور کار شورا قرار گیرد.
شعبانی در خصوص حضور اعضا در جلسات عنوان کرد، اعضا جلسات خود را هر بار در یکی از مناطق کم برخوردار برگزار کنند تا از نزدیک مشکلات هر منطقه را درک کنند. وظیفه انتخاب شهردار برعهده اعضا شورای شهر است و نباید فراموش کنند مسئولیت شرعی این انتخاب تا قیامت بر گردن آنها خواهد بود. قانونی که باعث ظلم به بعضی از همشهریان شود باید اصلاح شود. نباید فراموش کنید که فرصت‌ها سریعا به پایان خواهد رسید و آنچه ماندگار است، برای خدا به مردم خدمت کردن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار