زالی مطرح کرد:

مراجعه روزانه بیش از ۲۰هزار بیمار سرپایی به بیمارستان‌ها

تهران (پانا) - فرمانده عملیات مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به وضعیت کرونا در تهران، گفت با توجه به بار بالای بیش از ۲۰ هزار مراجعین سرپایی ما انتظار نداریم که در طول روزهای آینده تغییر شگرفی در مجموعه میزان بستری استان اتفاق افتد؛ اما اگر میزان مراجعین سرپایی سیر نزولی پیدا کند، یک هفته بعد تغییرات آن را در بستری مشاهده می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۲۰۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مراجعه روزانه بیش از ۲۰هزار بیمار سرپایی به بیمارستان‌ها

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا زالی درباره وضعیت کرونا در تهران، گفت: وضعیت تهران در این هفته‌ای هم که در آن قرار داریم، تغییر زیادی نخواهد کرد. دیروز ۲۲ هزار و ۷۰۰ نفر مراجعین سرپایی ما در استان تهران بودند. در حال حاضر ۹ هزار و ۴۸۴ بیمار در تهران بستری هستند که از این تعداد حدود ۲۵۰۰ نفر کماکان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان اینکه کماکان ورودی ما در ۲۴ ساعت گذشته قابل توجه است، افزود: باتوجه به ورودی که در ۲۴ ساعت گذشته داشتیم، دو هزار و ۳۱۰ بیمار جدید در تهران بستری شدند که ۲۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

زالی گفت: با توجه به بار بالای بیش از ۲۰ هزار مراجعین سرپایی ما انتظار نداریم که در طول روزهای آینده تغییر شگرفی در مجموعه میزان بستری ما اتفاق افتد، اما اگر میزان مراجعین سرپایی ما سیر نزولی پیدا کند، یک هفته بعد تغییرات آن را در بستری مشاهده می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار