اعلام جزئیات نحوه ورود مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش به سامانه آزمون

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، از اعلام جزئیات نحوه ورود مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش به سامانه آزمون 22 مرداد خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات نحوه ورود مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش به سامانه آزمون

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رضا کچوئیان، دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های این دانشگاه، با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری آزمون جامع پایانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش، خطاب به گروه نخست معلمان حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی شرکت کننده در آزمون، تصریح کرد: این آزمون صبح روز جمعه 22 مرداد ماه جاری راس ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

کچوئیان، مدت زمان برگزاری آزمون را 80 دقیقه اعلام کرد و گفت: با توجه به خبرها و اطلاعیه های منتشر شده، آزمون دارای 40 سؤال است، 30 سوال، چند گزینه ای و 10سوال نیز سناریو محور است.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، مدت زمان در نظر گرفته شده برای پاسخگویی به سؤالات چند گزینه ای را 40 دقیقه دانست و افزود: مشمولان شرکت کننده در آزمون با در اختیار داشتن 20 دقیقه زمان می توانند دو سناریوی طراحی شده را مطالعه و سپس طی 20 دقیقه دیگر پاسخگوی 10 سؤال چند گزینه ای مرتبط با این سناریوها باشند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، تاکید کرد: مشمولان آزمون موظف هستند روز چهارشنبه 20 مرداد ماه از ساعت 9 تا 15 با ورود به سایت آزمون‌های الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان به نشانی azmoon.cfu.ac.ir نسبت به احراز هویت خود اقدام کنند.

کچوئیان، مسئولیت مراجعه نکردن به سایت آزمون در زمان مقرر و انجام نشدن هریک از مراحل تست ورود و احراز هویت را برعهده شخص مشمول آزمون دانست.

این مقام مسؤول، تصریح کرد: چنان چه فرد یا افرادی موفق به ورود به سامانه آزمون نشوند می توانند از طریق ارتباط با یکی از شماره های تلفن 87751427- 87751303- 87751408- 87751248 مراتب را پیگیری و از تماس با سایر شماره تلفن های سازمان مرکزی و یا ارسال پیام برای مدیران دانشگاه خودداری کنند.

دبیر ستاد برگزار کننده آزمون های دانشگاه فرهنگیان، در پایان تنها منابع آزمون را صرفاً لینک‌های منتشر شده در اطلاعیه شماره 2 مرکز سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای منابع انسانی معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت، مندرج در سایت دانشگاه اعلام و اظهار داشت: تنها منبع اطلاع ‌رسانی در خصوص نحوه‌ و چگونگی برگزای آزمون جامع پایانی مشمولان قانون تعیین تکلیف وزارت آموزش و پرورش نیز اطلاعیه ‌ها و اخبار مندرج در سایت دانشگاه فرهنگیان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار