صالحی: خبرنگاران آرش‌های عصر جدیدند

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار، با صدور پیامی این روز را به تلاشگران و مجاهدان عرص اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
صالحی: خبرنگاران آرش‌های عصر جدیدند

به گزارش روابط عمومی سازمان انرژی اتمی، متن پیام علی‌اکبر صالحی به شرح زیر است:

«برای اینجانب مایه افتخار و مباهات است که در واپسین روزهای ماه پر فضیلت ذیحجه، فرارسیدن روز خبرنگار را به محضر یکایک اصحاب رسانه و تلاشگران و مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک و شادباش عرض کنم. این کمترین بارها گفته‌ام و بارِ دگر می‌گویم که در این عصر و زمانه که ساختار و سازوکار حیات آدمی بر پهنه این کره خاکی، دستخوش دگرگونی‌های عظیم و شگرف شده است، اصحاب قلم و اندیشه، خاصّه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تیزبین و کاوشگر به پیشقراولان و طلایه‌داران مبارزه با هر گونه فساد و تباهی در صحنه زندگی جمعی آدمیان تبدیل شده‌اند.

بدون تردید، نظارت مستمر و دقیق بر اقدامات و تصمیمات اصحاب قدرت و مکنت و حسابرسی از کارنامه آنان در این دوران نوین، مرهون ایثارگری و فداکاری خبرنگارانی است که خود آرش‌های عصر جدیدند. اگر بنابر روایات اساطیری سرزمین ما، آرش کمان در دست گرفت تا نگهبان و پاسدار حریم مقدس مادر میهن باشد، امروز می‌توان گفت که همان تیر و کمان به قلم وقایع‌نگار روزنامه‌نگاران و خبرنگاران متعهّد و ایران دوست تبدیل شده است تا اقشار و طبقات مختلف اجتماع به ویژه صاحبان مناصب و برخورداران از امکانات مادی و معنویِ جامعه را به پاسخگویی و دفاع موجّه و مقبول از اعمال و کردار خویش، موظّف کند.

اینجانب ضمن تقدیر از کوشش‌های بی امان و تلاش‌های خستگی ناپذیر شما عزیزان از درگاه یگانه هستی‌بخش مسألت می‌کنم تا برکاتِ خویش را بر همه مبارزان و مجاهدان راه استقلال و آزادی نازل کند و بر عمر و عزّت اعضای خانواده بزرگ و افتخارآفرین رسانه در سراسر ایران اسلامی بیفزاید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار