جلسه تجلیل از دانش‌آموز برتر در مسابقه پرسش استاندار برگزار شد

کرمانشاه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در مراسمی از دانش آموز پارمیدا پاکراه که در مسابقه پرسش استاندار با موضوع وجه مشترک وصیت نامه سردار سلیمانی و گام دوم انقلاب مقام برتر را کسب کرد، تقدیر به عمل آورد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
جلسه تجلیل از دانش‌آموز برتر در مسابقه پرسش استاندار برگزار شد

صبح امروز همزمان با برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان کرمانشاه با حضور مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش، سید مجتبی موسوی معاون پرورشی و فرهنگی، رضا محمدی مدیر سازمان دانش آموزی استان و دیگر اعضاء، طی نشستی صمیمانه از دانش آموز پارمیدا پاکراه دارنده رتبه برتر مسابقه پرسش استاندار، تشکر به عمل آمد.

در این مراسم مجید یزدان پناه به بیان توضیحاتی در مورد حوزه پرورشی که برای رشد اجتماعی دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است، پرداخت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از کلیه عوامل دخیل در رشد دانش­ آموز پارمیدا پاکراه و همه دانش آموزان موفق هم استانی، خاطرنشان کرد: با تمام توان در صدد آن هستیم که بستر آموزشی مناسبی را جهت شکوفاشدن روز افزون استعدادهای فرزندان این مرز و بوم فراهم آوریم.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان با تقدیم لوح یاد­بودی به دانش ­آموز پارمیدا پاکراه، سلامتی و موفقیت هرچه بیشتر و بهتر او را از خداوند متعال خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار