حسن رحیم خانی:

کسب ۱۷ رتبه برتر توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

قزوین (پانا)- حسن رحیم خانی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قزوین توانستند در ۲ بخش آوایی و پژوهشی و در ۱۱ رشته ازمسابقات، ۱۷ رتبه برتر کشوری را کسب کنند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۱۷ رتبه برتر توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، حسن رحیم خانی، معاون پرورشی و فرهنگی استان با اعلام این خبر گفت: فرهنگیان و دانش آموزان استان قزوین توانستند در ۲ بخش آوایی و پژوهشی و در ۱۱ رشته از مسابقات ۱۷ رتبه برتر کشوری را کسب کنند.

رحیم خانی خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای مناسب برای شناساندن و تعمیق آموزه ها، باورهای دینی و ایجاد رقابت سالم در بین دانش آموزان مسابقات است.

وی افزود: ازآنجا که هیچ گاه تربیت تعطیلی ندارد و با عنایت به اینکه یکی از راهکارهای مناسب برای شناساندن و تعمیق آموزه ها و باورهای دینی و ایجاد رقابت سالم در بین دانش آموزان مسابقات است، امسال نیز به دلیل شرایط کرونایی مسابقات به صورت مجازی وذدر شبکه شاد برگزار شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: معاونت پرورشی و فرهنگی استان طبق سال های گذشته مسابقات قرآن، عترت و نماز رادر ۴ مرحله آموزشگاهی؛ منطقه ای و استانی در ۲ بخش آوایی و پژوهشی و در11 رشته برگزار کرد.

وی ادامه داد: در این رقابت از مجموع ۸۰ هزار نفر شرکت کننده در سطح آموزشگاه، ۸۰۰ نفر به استان راه یافتند که پس از داوری در استان ۷۴ نفر به مسابقات کشور معرفی شدند و از این مجموع ۱۷ نفر در رشته های تفسیر قرآن، قرائت قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه رتبه کشوری راکسب کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار