رئیس سازمان دانش‌آموزی لرستان:

آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه است

خرم آباد(پانا) - مسئول سازمان دانش‌آموزی استان لرستان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه امروز کوهدشت بود و از روند مناسب واکسیناسیون فرهنگیان در کوهدشت ابراز رضایت کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش رکن اصلی توسعه است

محسن امیری خواه در نطق قبل از خطبه های امروز گفت: با زحمات همکاران ما در استان لرستان روند واکسیناسیون به سرعت در حال انجام است و شهرستان کوهدشت اولین شهرستان در زمینه اقدام به واکسیناسیون فرهنگیان بود که نشان از دغدغه مندی این عزیزان است.

وی تاکید کرد: نظر قاطبه صاحب نظران بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس است و تربیت به صورت آموزش حضوری در کلاس، برای دانش آموزان تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

امیری خواه با اشاره به احداث اخیر دو باب مدرسه در روستاهای کوهدشت، اظهار کرد: عدالت سرلوحه کار آموزش و پرورش است که هر دانش آموزی در کجا باشد امکانات به آن نقطه برسد و احساس بی عدالتی نکند بر این اساس انشاالله با تلاش همکاران در این مسیر حرکت می کنیم.

وی افزود: در مسابقات فرهنگی و هنری، استان لرستان پیشتاز بود و نقش دانش آموزان کوهدشت بسیار قابل توجه بود که این نتیجه زحمات معلمین و مربیان عزیز است.

رئیس سازمان دانش آموزی لرستان تصریح کرد: آموزش و پرورش رکن رکین توسعه است و اگر اقدامات در این زمینه درست انجام شود زمینه ساز بسیاری از برکات است، در این راستا همکاری و تعامل همه عزیزان به ویژه والدین نیز ضرورت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با جوان گرایی و توجه به جوانان در عرصه های مختلف، این مطالبه به وجود آمده که دولت سیزدهم از این قشر استفاده خواهند کرد و امیداوریم در سطح شهرستان ها زمینه فعالیت به جوانان داده شود و این در راستای منویات مقام معظم رهبری است. چرا که روح بیانیه گام دوم انقلاب، جوان گرایی است. زمانی که منویات مقام معظم رهبری را در این بیانیه مطالعه می کنیم، متوجه می شویم راه حل توسعه کشور، واگذاری مقدرات و امورات به جوانان است تا انشاالله شاهد رشد چشمگیر و همه جانبه باشیم.

امیری خواه در پایان تاکید کرد: سازمان دانش آموزی با مسئولیت تلاش در جهت زمینه سازی تربیت سیاسی و اجتماعی نخستین مجلس دانش آموزی استان را تشکیل داد و با همت مربیان فرهیخته موجی از تلاش جهت توسعه مهارت های تشکیلاتی، تربیتی و فرهنگی دانش آموزان از طریق تشکیلات پیشتازان گام دوم انقلاب و آغاز نهضت آموزش به خبرنگار دانش آموزان در قالب فعالیت های خبرگزاری پانا انجام شده است که حاصل آن تربیت دانش آموز خبرنگاران در سطح شهرستان های استان لرستان شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار