وضعیت بورس در هفته دوم مرداد 1400

تهران (پانا) - ارزش معاملات هفته دوم مرداد با ۶۴۸۲ میلیارد تومان به پایان رسید. همچنین رکورد ارزش معاملات خرد در سال جاری شکسته شد و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ارزش معاملات خرد(سهام، حق تقدم، صندوق‌های سهامی) مبلغ ۷۶۹۲ میلیارد تومان بود.   

کد مطلب: ۱۲۰۵۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت بورس در هفته دوم مرداد 1400

به گزارش تجارت نیوز، در هفته گذشته شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۳۵۱ هزار واحد آغاز به کار کرد و در آخرین روز معاملاتی در کانال یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد بسته شد.

در هفته گذشته در اولین روز معاملاتی شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۳۵۱ هزار واحد قرار گرفت و شاخص ۲٫۶۶ درصد رشد را ثبت کرد. در آخرین روز معاملاتی هم شاخص کل بورس در محدوده یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد قرار گرفت و حدودا ۲٫۵ درصد رشد را ثبت کرد.

ارزش معاملات هفته دوم مرداد ماه با ۶۴۸۲ میلیارد تومان به پایان رسید. همچنین رکورد ارزش معاملات خرد در سال جاری شکسته شد و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ارزش معاملات خرد(سهام، حق تقدم، صندوق‌های سهامی) مبلغ ۷۶۹۲ میلیارد تومان بود.

هفته گذشته شاخص کل هم‌وزن روند متعادل و مثبتی را گذراند. در آخرین روز معاملاتی شاخص هم‌وزن در مدار ۴۰۳ هزار واحد قرار گرفت. همچنین در هفته گذشته شاهد روند منفی گروه خودرو و بانک بودیم و این گروه از تحرکات مثبت بازار بازماندند. اما گروه‌های پتروشیمی، پالایشی و سیمانی روند متعادل‌تری را نسبت به گروه‌های دیگر داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار