جایگاه رسانه در«پرانتز باز» رادیو نمایش بررسی می شود

تهران (پانا) - در آستانه فرا رسیدن روز خبرنگار، برنامه «پرانتز باز» رادیو نمایش به جایگاه رسانه در میان عموم مردم می پردازد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه رسانه در«پرانتز باز» رادیو نمایش بررسی می شود

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، مارال دوستی تهیه کننده و سردبیر«پرانتزباز» ضمن اعلام این مطلب افزود: این هفته به جایگاه رسانه میان مردم ، وضعیت خبرنگارانی که کارگردان شدند، بازیگرانی که نقش خبرنگار را ایفا کردند و خاطراتی از این دست می پردازیم.

وی ادامه داد: همچنین نقدهایی که به سیستم رسانه ای این روزها وارد است واینکه عوامل سینما و حتی مردم تا اندازه به رسانه ها اعتماد دارند از موضوعات قابل بحث «پرانتز باز» این هفته رادیو نمایش است.

دوستی درپایان گفت: این برنامه به صورت ویژه به ضیافت خبرنگاران در آستانه روز خبرنگار می پردازد و البته هر هفته برای ادای دین به سینما عنوان یک فیلم مطرح را به موضوع برنامه اختصاص می دهد و به همین دلیل نام «ضیافت» را که برگرفته از فیلم استاد مسعود کیمیایی است به برنامه ویژه خبرنگاران اختصاص داده است.

«پرانتزباز» هر جمعه ساعت ۲۱:۰۰ از گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی_نمایشی رادیو نمایش و به‌صورت زنده به تهیه کنندگی و سردبیری مارال دوستی، اجرای نیما رئیسی و با حضور خبرنگاران ، منتقدان و هنرمندان از موزه‌ی سینما بر روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار