برنامه ها و نمایش های جدید رادیو نمایش در روزهای آینده

تهران (پانا) - در روزهای پایانی هفته و هفته پیش رو، شنونده نمایش ها و برنامه های جدید از شبکه رادیویی نمایش باشید.

کد مطلب: ۱۲۰۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه ها و نمایش های جدید رادیو نمایش در روزهای آینده

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، «شال شبیه تهران» و «سقفی برای سه نفر» عناوین نمایش های جدیدی هستند که در هفته پیش رو از شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.

«شال شبیه تهران» ماجرای تهران ، حوالی محرم سال سی و دو ، درست یک ماه بعد از کودتای بیست و هشت مرداد را روایت می کند و درباره یک بازاری چهل ساله مجردی است که به واسطه نذر شال سبزی که پدرش کرده ، به دنیا آمده است.

این نمایش به نویسندگی فرهاد امینی ، کارگردانی میرطاهر مظلومی، تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم، افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی مجید حمزه رامین پورایمان،محمد آقا محمدی،علی اصغر دریایی،عباس توفیقی،بهادر ابراهیمی،کرامت رودساز،شیرین سپه راد،احمد لشینی،محمد رضا شریفی مقدم،مجتبی طباطبایی،معصومه عزیز محمدی،حمیدرضا هدایتی،مسعود زنوزی راد،فریبا متخصص، محمد رضا علی و مونا صفی از روز شنبه شانزدهم مرداد ماه ساعت 2:30 و 8:30 از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

«سقفی برای سه نفر» داستان جوانی از نسل دوم مهاجران افغان را روایت می کند.

این نمایش به نویسندگی هانیه نجفی،تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا ، کارگردانی مهدی نمینی مقدم و با هنرمندی ایوب آقاخانی، باقر کریم پور، محمد آقا محمدی، سیما خوش چشم،مسعود زنوزی راد،احمد هاشمی،سعید سلطانی،محمدرضا شریفی مقدم،شمسی صادقی، صفا آقاجانی، مهرداد عشقیان و محمد آقا محمدی از روز شنبه شانزدهم مرداد ماه ساعت 3 بامداد و 11:30 از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت 2 بامداد به روی آنتن رادیو جوان می رود.

همچنین زمان پخش و موضوعات برنامه های رادیو نمایش در پایان این هفته و هفته آینده به شرح زیر است :

پنج شنبه 14 مرداد ساعت 18:00 برنامه «دانگ» رادیو نمایش به تهیه کنندگی و اجرای اسماعیل باستانی و با حضور نوژان حیدری مجری کارشناس این برنامه ، میزبان بیژن لرد خواننده اهل گیلان و محمد لاریان خواننده گروه سیریا از بوشهر است.

برنامه رادیویی«هزار توی داستان» پنج شنبه 14 مرداد ماه ساعت 21:00 ، داستان میزبان نوشته آلبر کامو را روایت می کند ، بهناز بستان دوست راوی، کیهان بهمنی کارشناس،رضا عمرانی گوینده و ژاله محمد علی تهیه کننده این برنامه هستند.

برنامه «رویکرد» نیز در هفته جدید ساعت 17:00 به نقد نمایش جنایات و مکافات می پردازد.محسن جواهری تهیه کننده،مینو جبارزاده نویسنده و گوینده و رضا آشفته و فریال آذری کارشناسان این برنامه هستند.

وبرنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش در هفته جدید به بررسی موسیقی فیلم غرور و تعصب و هاکلبریفین می پردازد. «جعبه موسیقی» به نویسندگی صبا رادمان،تهیه کنندگی انسیه سمیع پور و با اجرای شهین نجف زاده، شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار