رئیسی: سطح فعلی روابط ایران و غنا قابل قبول نیست

تهرام (پانا) - حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری با بیان اینکه سطح فعلی روابط ایران و غنا و دیگر کشورهای آفریقایی قابل قبول نیست، گفت: غنا موقعیت خوبی برای فعالیت اقتصادی دارد و می تواند دروازه ورود ایران به این قاره باشد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: سطح فعلی روابط ایران و غنا قابل قبول نیست

رئیسی بعد از ظهر امروز ( چهارشنبه) در دیدار «ابراهیم محمد» وزیر گردشگری غنا با تشکر از پیام تبریک همتای غنایی خود، افزود: از شما می خواهم در بازگشت به کشورتان پیام اراده جمهوری اسلامی ایران برای گسترش مناسبات اقتصادی با غنا را ابلاغ کنید.

رئیس جمهوری با اشاره به اظهار ناخرسندی وزیر گردشگری غنا از کاهش سطح تعاملات اقتصادی ایران با این کشور، گفت: کاهش سطح روابط با غنا و دیگر کشورهای آفریقایی برای دولت سیزدهم قابل قبول نیست و تلاش خود را برای بالفعل شدن همه ظرفیت های موجود به منظور ارتقای سطح روابط با کشورهای آفریقایی به کار خواهیم گرفت.

ابراهیم محمد نیز در این دیدار با ابلاغ تبریک صمیمانه رئیس جمهوری کشورش برای آغاز فعالیت دولت رئیسی، اظهار کرد: امیدواریم با رفع موانع، مناسبات و تعاملات ایران و غنا در عرصه های مختلف و به ویژه در زمینه اقتصادی هر چه بیشتر گسترش یابد.

وزیر گردشگری غنا با اشاره به موقعیت مناسب کشورش در غرب قاره آفریقا تصریح کرد: غنا موقعیت خوبی برای فعالیت اقتصادی دارد و می تواند دروازه ورود ایران به این قاره باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار