رئیسی: پویایی سازمان‌های منطقه‌ای عاملی مهم در مقابله با یکجانبه گرایی است

تهران (پانا) - آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری تاکید کرد که پویایی سازمان‌های منطقه‌ای عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه گرایی است.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیسی: پویایی سازمان‌های منطقه‌ای عاملی مهم در مقابله با یکجانبه گرایی است

آیت الله رئیسی عصر امروز در دیدار "کایرات ساریبای" مدیر اجرایی دبیرخانه کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا (سیکا) با تشکر از تبریک و آرزوی موفقیت وی برای دولت سیزدهم، گفت: ایران فعالیت و پویایی سازمان‌های منطقه‌ای را عامل مهمی در مسیر مقابله با یکجانبه گرایی می‌داند.

رئیس جمهوری افزود: جمهوری اسلامی ایران، بنا دارد تا به‌طور مؤثر از ظرفیت نهادهای منطقه‌ای و بین‌المللی برای دفاع از حقوق و منافع کشورهای مستقل استفاده کند.

مدیر اجرایی کنفرانس تعامل و اعتماد سازی آسیا "سیکا" نیز در این دیدار با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و تقویت نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در سازوکار سیکا برای گسترش صلح و امنیت در منطقه و جهان گفت: امروز قاره آسیا تاثیر مهمی در مدیریت تحولات جهانی دارد و سازمان سیکا به دنبال تقویت نقش آفرینی کشورهای آسیایی در عرصه بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: محور فعالیت سیکا بر تقویت نقش کشورهای آسیایی در تصمیم گیری برای مسائل این قاره و ممانعت از دخالت کشورهای غیرآسیایی در تحولات این قاره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار