اجرای 73 هزار میلیارد تومان پروژه‌های نفت و گاز در کرمانشاه

تهران (پانا) - استاندار کرمانشاه از تهیه و تدوین سند توسعه‌ای حوزه نفت و گاز استان در وزارت نفت خبر داد و گفت پروژه‌های حوزه گاز و پتروشیمی بر اساس این سند و با اعتبار ۷۳ هزار میلیارد تومان در استان اجرایی می‌شود که بی شک تحول بزرگی در اقتصاد استان را به همراه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای 73 هزار میلیارد تومان پروژه‌های نفت و گاز در کرمانشاه

به گزارش ایرنا؛ «هوشنگ بازوند» در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاونین استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اجرای پتروشیمی اسلام آباد غرب از چند مدت گذشته شروع شده و مابقی پروژه های گاز و پتروشیمی هم در استان آغاز خواهد شد.

او گفت: برای تسریع در اجرای این کارها، کمیته پیگیری تدوین سند پروژه های نفت و پتروشیمی در استان تشکیل می شود و همه باید تلاش کنیم تا زمینه های اجرای سریعتر این پروژه ها در استان فراهم شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: از امروز عملاً دوره جدید ریاست جمهوری آغاز شده که ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای رییس جمهوری، با توجه به دوران انتقال دولت و اینکه ظرف ۱۵ الی ۲۰ روز آینده هیات دولت جدید تشکیل خواهد شد، از همه مدیران می خواهیم که در این دوران انتقال، به دور از هر گونه کم کاری و کوتاهی، همانند گذشته در اجرای برنامه ها و خدمتگزاری به مردم اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: وقتی که ارباب رجوع و افرادی برای انجام کار خود به دستگاه و اداره ای مراجعه می کنند نباید با هیچ گونه کم توجهی از سوی مدیران و کارکنان در این زمان گذار مواجه شوند و اگر چنین مواردی مشاهده شود حتماً با افراد خاطی به شدت برخورد خواهیم کرد، زیرا به مردم شریف و بزرگوار استان تعهد و قول داده ایم که تا آخرین لحظه کاری و مدیریتی در کنار آنان خواهیم بود و موظف هستیم که کارها و اقدامات خود در جهت خدمتگزاری به مردم را با قوت و تلاش بیشتر ادامه دهیم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه به منظور تسریع در حل مشکلات مردم در کنار سایر برنامه ها، برنامه ملاقات عمومی را نیز در دستور کار خود قرار دادم، افزود: بعضی از مردم در این ملاقات های عمومی عنوان می کنند که در مراجعه به برخی از ادارات و دستگاه های اجرایی، با مدیر و یا کارمندی مواجه می شویم که به بهانه اینکه در زمان گذار قرار داریم و با گفتن این مطلب که معلوم نیست در آینده باشیم و یا نباشیم به دنبال اجرای کارها نیستند، بنابراین اگر از این به بعد چنین موردی از هر مسئول و یا کارمندی دیده شود حتماً با جدیت با چنین فردی برخورد قاطع خواهد شد.

بازوند با تاکید بر این مطلب که همه باید تا آخرین لحظه کاری پای کار باشیم و به هیچ عنوان کوتاهی به خود راه ندهیم، افزود: هیچ گونه قصور و کوتاهی از طرف هیچ مدیر و کارمندی پذیرفتنی نیست و اگر مدیری این نوع برخورد را از کارمند خود مشاهده کند باید بی درنگ وی را به تخلفات اداری معرفی کند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مدیران موظف هستند که برنامه های خود را با پیگیری ویژه دنبال کنند و منتظر معرفی وزیر جدید مرتبط دستگاه های خود نباشند، بنابراین در این دوران انتقال و گذار، هیچ گونه کوتاهی را در اجرای کارها نخواهیم پذیرفت.

بازوند در ادامه سخنان خود با اشاره به شرایط کشور و وضعیت بودجه عنوان کرد: با توجه به کسری بودجه امسال، همه مدیران باید با جدیت ضمن رایزنی گسترده با وزارتخانه های خود، نسبت به گرفتن سهم استان از اعتبارات امسال تلاش ویژه داشته باشند.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد: در این برهه با توجه به شرایط کشور، استانی موفق است که بتواند سهم مناسبی از اعتبارات را برای خود بگیرد و برای تسریع در کارهای مربوط به بودجه امسال، کمیته بودجه استان را به ریاست معاون هماهنگی اقتصادی استانداری تشکیل خواهیم داد و مدیران دستگاه های اجرایی در این جلسه باید به بیان گزارش عملکرد خود در ارتباط با چگونگی گرفتن سهم استان از اعتبارات ملی بپردازند.

بازوند همچنین با تاکید بر اجرای برنامه های مولدسازی در دستگاه های اجرایی گفت: مدیران باید اجرای این برنامه را جزو اولویت های کاری در دستگاه های خود بدانند و اگر دستگاهی در زمینه اجرای آن کوتاهی داشته باشد و برای افزایش اعتبارات خود تلاش مناسبی نداشته باشد، حتماً از تخصیص مناسب اعتبارات برخوردار نخواهد شد.

وی گفت: ما مدیر و مسئول شده ایم که مشکلات مردم را حل کنیم، بنابراین دستگاهی که در زمینه مولد سازی عملکرد مناسبی نداشته باشد از تخصیص کمتری در اعتبارات برخوردار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار