دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر:

بستری 782 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ چهارشنبه 13 مرداد ماه، 782 نفر است.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
بستری 782 بیمار در بخش‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 191 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 95 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به اینکه اکنون 54 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 23 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز 15 مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا 5 آقا با 88، 85، 65 ، 47 و 35 سال سن با سابقه بیماری زمینه ای کبدی، مغزی، کلیوی و دیابت و 5 آقا با 90، 81، 63، 55 و 53 سال سن بدون سابقه بیماری و 3 خانم با 71، 60، 59 سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، دیابت و فشار خون و 1 خانم با 63 سال سن بدون سابقه بیماری و کودکی 6 ساله با سابقه بیماری سرطان در استان بوشهر به ثبت رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 184 بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 120 نفر از آنها مثبت قطعی بوده ‎اند.
وی افزود: تاکنون 1463 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 68614 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.
کشمیری اضافه کرد: 6 نفر از موارد فوتی جدید بدون بیماری زمینه ای بوده و بقیه موارد دارای بیماری زمینه ای دیابت، قلبی و عروقی و کلیوی هستند.
دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه در موارد اعلام شده فوتی جدید امروز متأسفانه کودک 6 ساله نیز وجود دارد، اظهار کرد: موارد فوتی جدید در رده سنی 6 تا 90 ساله هستند که به علت سوش جدید بیماری می‌تواند علاوه بر رنج سنی بالا رنج سنی پایین را هم درگیر کند.
وی بیان کرد: تنها راه مقابله و کنترل این بیماری رعایت پروتکل‌های بهداشتی، لغو تمامی مراسمات اعم از عزا و عروسی، لغو تمامی دورهمی‌ها و مسافرت‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار