کسب رتبه های تک رقمی دانش آموزان منطقه ۱۲

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه 12 تهران، از درخشش دانش‌آموزان منطقه 12 در کنکور سراسری 1400و کسب سه رتبه تک رقمی کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان منطقه ۱۲ شهر تهران سخن گفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه های تک رقمی دانش آموزان منطقه ۱۲

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه۱۲ شهرتهران؛ امیر عسگری معاون آموزش متوسطه با اعلام کسب سه رتبه تک رقمی کنکور سراسری توسط دانش آموزان منطقه ۱۲شهر تهران این موفقیت را به دانش آموزان، خانواده‌های آنها، دبیران و همکاران آموزشی تبریک گفت.

عسگری عنوان کرد: برنامه‌ریزی‌ها و راهبردهای صحیح و کارآمد آموزشی، پیگیری و نظارت بر مدارس و تلاش و پشتکار دانش‌آموزان از عوامل اصلی این موفقیت بود.

وی افزود: تکنیک های تست زنی که امروز مطرح می شود در موفقیت دانش آموزان تأثیر چندانی ندارد بلکه آنچه مهم است یادگیری عمیق و مفهومی و درک مفاهیم پایه از نکات کلیدی موفقیت است.

عسگری همچنین عنوان کرد: کیفیت مطالعه بسیار مهم است و دانش آموز باید بتواند تجزیه و تحلیل مطالب درسی را داشته باشد و حمایت معنوی خانواده‌ها نیز نقش مهم و اساسی دارد.

معاون آموزش متوسطه در ادامه افزود: با وجود اینکه از اسفند ماه ۹۸از ظرفیت فضای مجازی و شاد استفاده کردیم اجازه ندادیم فرآیند آموزش تعطیل شود، اما همگی به این نتیجه رسیدیم که آموزش غیرحضوری نمی‌تواند جایگزین معلم و مدرسه شود. آموزش مجازی نمی تواند شرایط آموزش حضوری را فراهم کند، ولی باید به این اطمینان برسیم که آموزش های ارائه شده در فضای مجازی از کیفیت لازم برخوردار است.

وی افزود: آموزش های مدرسه ای، آموزش های ماندگاری هستند که علاوه بر تحصیل در زندگی آنها کاربرد پیدا می کند.

امیر عسگری در انتها با تشکر از زحمات همه همکاران گفت: در واقع کسب رتبه های برتر در کنکور نشان دهنده مثمر ثمر بودن تلاش دانش آموزان،دبیران و کادر آموزشی مدارس و کادر اداری است که جا دارد همین جا این موفقیت را به همه دست اندرکاران تبریک و تهنیت عرض کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار