آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیرعمد به‌مناسبت عید غدیر در آذربایجان‌شرقی

تبریز(پانا) - دادستان مرکزی استان آذربایجان‌شرقی از آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیرعمد به‌مناسبت عید غدیر از زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آزادی 30 زندانی با محکومیت مالی و غیرعمد به‌مناسبت عید غدیر در آذربایجان‌شرقی

محبوب علیلو در پویش عید تا عید ستاد دیه استان آذربایجان‌شرقی، با تقدیر از حضور خیرین در تمامی زمینه ها ازجمله آزادی زندانیان با محکومیت مالی و غیرعمد، اظهار کرد: مردم تبریز و استان در انجام امور خیر از گذشته زبانزد خاص و عام بوده و خیران بزرگوار تبریزی همیشه در صحنه حضور داشته و دارند.

وی ادامه داد: چه خوب است که مراسم‌هایی از این دست با حضور خیرین برگزار می شود و عده‌ی از زندانیان محکومیت مالی و غیرعمد در این روزهای عید به آغوش خانواده باز می گردند.

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی بیان کرد: 30 نفر از محکومان مالی و غیرعمد طی پویش عید تا عید ستاد دیه با مشارکت خیران بزرگوار استان آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

وی ادامه داد: برای آزادی این تعداد از مددجویان مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون تومان کمک ویژه(بلاعوض) و 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

علیلو در آخر خاطرنشان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری 135 نفر از زندان‌های استان آزاد شدند که بدهی این تعداد، بالغ بر 73 میلیارد تومان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار