حسینی خبر داد

بررسی آیین‌نامه تشکیل شورای هماهنگی و پشتیبانی آموزش و پرورش استثنایی در استان‌ها و مناطق

تهران (پانا) - با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اعضای شورای معاونین آیین نامه تشکیل شورای هماهنگی و پشتیبانی آموزش و پرورش استثنایی در استان‌ها و مناطق مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۵۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بررسی آیین‌نامه تشکیل شورای هماهنگی و پشتیبانی آموزش و پرورش استثنایی در استان‌ها و مناطق

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، در آخرین شورای سازمان آموزش و پرورش استثنایی که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد تشکیل «شورای هماهنگی و پشتیبانی آموزش و پرورش استثنایی» مورد تصویب قرار گرفت.

بر همین اساس آیین نامه اجرایی این شورا در سازمان آموزش و پرورش استثنایی تدوین شده است و در نشست صبح چهارشنبه شورای معاونین سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

این شورا با هدف سیاست گذاری و ایجاد هماهنگی و انسجام بین دستگاه‎ های مرتبط با آموزش‎ و‎پرورش استثنایی در سطح ادارت کل و ادارات مناطق که با ریاست مدیر کل استان و دبیری رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان تشکیل خواهد شد.

فراهم سازی زمینه مشارکت حداکثری، بهره‎ گیری از ظرفیت‎ های درون و برون سازمانی جهت توسعه کمی و کیفی و پشتیبانی از آموزش‎ و‎پرورش استثنایی، فراهم سازی زمینه‎ های اجرایی برنامه‎ های سازمان آموزش‎ و‎پرورش استثنایی و ‏ایجاد شبکه ارتباطی ساختار آموزش‎ و‎پرورش استثنایی بدون ایجاد ساختار در شهرستان‎ ها و مناطق از دیگر اهداف تشکیل شورای هماهنگی و پشتیبانی توسعه آموزش و پرورش استثنایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار