برگزاری نشست تبیین طرح بازمهندسی فرآیندهای اجرائی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان

همدان (پانا) - نشست تبیین طرح بازمهندسی فرآیندهای اجرائی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان در محل سازمان دانش آموزی استان همدان با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان و مربیان ارشد پیشتاز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست تبیین طرح بازمهندسی  فرآیندهای اجرائی تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان

در این نشست رضا میرزایی، رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در خصوص بازمهندسی فعالیت های سازمان گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری بر بومی سازی تعلیم و تربیت و تاکید بر استفاده از عنوان پیشتاز و اصلاح بعضی واژه های جامانده از دوره قبل و اهمیت تطابق اهداف و ماموریت های تشکل پیشتازان با اهداف سند تحول و فراهم کردن قابلیت الگوسازی برای سایر کشورها ضرورت بازمهندسی ایجاد شد و تیم های متعدد، چندین ماه در این موضوع تلاش و پیگیری کردند.

میرزایی ادامه داد، پس از جلسات متعدد و پیگیری های زیاد در نشست اردیبهشت 1399 در هیات امنای سازمان دانش آموزی، طرح بازمهندسی به تصویب رسید و در 30 دی‌ماه 1399 با حضور مقام عالی وزارت بطور زنده رسماً رونمایی شد و فرایند پیاده سازی و اجرایی آن آغاز شد و طرح نهایی حاصل برگزاری 54 جلسه رسمی بوده است.

مرزایی افزود: هر سازمانی برای رشد و پویایی باید بر اساس مقتضیات زمان و نیازهای روز خود را بازمهندسی کند تا بتواند جوابگوی نیازهای جامعه باشد و سازمان دانش آموزی براساس این ایده به این امر مهم پرداخت.

در ادامه جلسه مجید سرکانی مربی ارشد پیشتاز بطور مفصل در مورد جزئیات این بازمهندسی برای شرکت کنندگان توضیحات لازم را ارائه کرد.

در پایان مربیان شرکت کننده به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد این مربیان در شهرستان های خود طرح بازمهندسی را برای سایر مربیان و دانش آموزان تبیین کنند.

گفتنی است در روز های آینده همین نشست ها برای کارشناسان سازمان دانش آموزی در استان و مربیان ارشد خانم بصورت جداگانه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار