معاون استاندار قزوین:

برخی پروژه‌های عمرانی شهر قزوین اثر فرا منطقه‌ای و ملی دارد

قزوین (پانا)-معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت برخی پروژه‌های عمرانی اجرا شده در شهرداری قزوین اثری فرامنطقه‌ای و ملی دارد و اجرای آنها رضایت مندی شهروندان را در پی داشته است.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برخی پروژه‌های عمرانی شهر قزوین اثر فرا منطقه‌ای و ملی دارد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،علی فرخزاد روز سه شنبه در آئین بهره برداری از پروژه های شاخص شهرداری قزوین که به شکل ویدیو کنفراس برگزار شد،افزود: بسیاری از پروژه هایی که در شهرداری قزوین اجرامی شود فارغ از تاثیرگذاری آن در شهر قزوین، اثری ملی و فرامنطقه ای نیز دارد.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه پروژه بهسازی مسیر نسیم شمال آبروی شهر قزوین بودو علاوه بر استفاده شهروندان قزوینی مورد استفاده مسافران به دیگر نقاط کشور نیز قرار می گیرد که امیدواریم با حل مشکلات، فازدوم آن نیز به بهره برداری برسد.

فرخزاد اظهار کرد: در سال های اخیر به دلیل محدویت های مالی دولت، بار زیادی از اجرای پروژه ها بر دوش مجموعه شهرداری ها بود و به عبارتی دیگر اقداماتی که دولت باید در این راستا انجام می داد را شهرداری ها انجام دادند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در اجرای پروژه ها،خاطرنشان کرد: اجرای پروژه های عمرانی با توجه به محدودیت در منابع مالی دچار فراز و نشیب‌های زیادی شده، اما در مجموع شاهد پیشرفت فیزیکی برخی پروژه ها تا ۹۰درصد هستیم و به زودی باید شاهد افتتاح آنها باشیم.

دز این مراسم به شکل ویدئو کنفراس، ۱۲ طرح شهرداری قزوین با اعتبار ۹۳۱ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار