حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان در تنظیم سند افق 5 ساله نیروی انسانی

تهران(پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی در هفتمین نشست شورای راهبری سازمان از حرکت ارزنده آموزش‌وپرورش استثنایی سیستان و بلوچستان در تنظیم سند نیروی انسانی در افقی 5 ساله تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
حرکت ارزنده آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان در تنظیم سند افق 5 ساله نیروی انسانی

به گزارش روابط ‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی،‌سید جواد حسینی در بخشی از این نشست که با محوریت ارائه گزارش آموزش‌وپرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان در پیاده سازی اطلس یادگیری عملکرد خوبی داشته است و با کمک خیرین و سازمان آموزش و پرورش استثنایی 658 دستگاه تبلت به دانش آموزان استثنایی این استان اهدا شده است.

حسینی با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی سیستان وبلوچستان در تمامی شاخص های عملکرد خوبی داشته است، گفت: سال گذشته در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان هدف گذاری 88.5 درصد برای سیستان و بلوچستان پیش بینی شده بود که خوشبختانه آموزش و پرورش استثنایی سیستان بلوچستان به شاخص 91 درصد رسید که بسیار ارزشمند است.

وی به تنظیم سند توسعه فضاهای آموزشی توسط آموزش و پرور ش استثنایی سیستان وبلوچستان اشاره کرد و گفت: گسترش فضاهای آموزشی و پیگیری ساخت 17 مدرسه یا مرکز از جمله اقدامات خوب آموزش و پرورش استثنایی سیستان وبلوچستان است.

معاون وزیر با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی سیستان وبلوچستان 10 مرکز مشکلات ویژه یادگیری دارد و به 37 مرکز مشکلات ویژه یادگیری دیگر نیاز دارد، گفت: باید تلاش شود مراکز مشاوره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان توسعه یابند و از ظرفیت چابهار برای راه اندازی اردوگاه دانش آموزی استفاده شود .

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی سیستان وبلوچستان توجه خوبی به بسته های تحولی توسعه مشارکت ها، مدرسه انطباقی و مداخلات به هنگام طلایی داشته است، گفت: سهم آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان از ردیف بودجه 50 میلیاردی برای تجهیزات توانبخشی 4 تا 5 میلیارد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار