مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی :

واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان دشتی علیه بیماری کرونا آغاز شد

دشتی(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی اعلام کرد واکسیناسیون عمومی کرونا برای 1 هزار نفر از فرهنگیان این شهرستان در جایگاه نماز جمعه خورموج آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان دشتی علیه بیماری کرونا آغاز شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی، علی حسینی اظهار کرد: طرح واکسیناسیون سراسری فرهنگیان شهرستان دشتی در جایگاه نماز جمعه شهر خورموج آغاز شد.

وی با اشاره به نحوه نوبت دهی به فرهنگیان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، واکسیناسیون در مرحله نخست برای دوره متوسطه دوم و سپس برای دوره متوسطه اول و ابتدایی به صورت روزانه توسط مرکز بهداشت شهرستان و بر اساس نوبت های اعلام شده که در اختیار مراکز تزریق واکسن و فرهنگیان قرار می گیرد انجام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: روزانه 100نفر در این طرح واکسینه می‌شوند.

وی با اشاره به این‌ که بازنشستگان فرهنگی نیز در گروه سنی مربوطه خود در حال تزریق واکسن هستند، افزود: طرح واکسیناسیون فرهنگیان شامل نیروهای آموزشی، اداری و خدماتی است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی با تاکید بر رعایت زمان بندی گروه هدف، اضافه کرد: اطلاع رسانی به فرهنگیان از طریق بستر مجازی شاد، گروه‌های اجتماعی و ارسال بخشنامه به مدارس انجام می‌شود.

حسینی گفت: با توجه به توصیه پزشکان، همکارانی که اخیرا علایم کرونا داشته اند یا دارند فعلا از تزریق واکسن خودداری کنند.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا ۲۰ مردادماه امسال، تمام فرهنگیان شهرستان دشتی، مرحله اول واکسن را دریافت خواهند کرد.

در حال حاضر تزریق واکسن کرونا در حوزه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتی برای گروه‌های هدف در چهار پایگاه جایگاه نماز جمعه شهر خورموج، درمانگاه کوثر، مرکز بهداشتی درمانی روستای درازی و مرکز بهداشت شهر شنبه انجام می‌شود.

علی حسینی با اشاره به اینکه واکسنی که قرار است به فرهنگیان تزریق شود واکسن سینوفارم (چینی)است و از آنجا که بهترین واکسن در حال حاضر، در دسترس ترین واکسن است و نه واکسنی با نام و عنوان خاص، از عموم فرهنگیان درخواست کرد تا براساس زمان‌بندی اعلام شده برای انجام واکسیناسیون مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار