مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد؛

راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته ویژه داوطلبان آزمون سراسری سال 1400 در شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از راه اندازی پایگاه انتخاب رشته ویژه داوطلبان آزمون سراسری سال 1400 در شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی پایگاه انتخاب رشته ویژه داوطلبان آزمون سراسری سال 1400 در شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران آماده ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به داوطلبان آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است.

او افزود: همزمان با اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری سال1400، پایگاه‌های انتخاب رشته ویژه کنکور سراسری در شهرستان‌های استان تهران با همکاری اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان راه اندازی شده است و خدمات وسیعی از انتخاب رشته مجازی، مشاوره فردی، ارائه اطلاعات و راهنمایی‌های لازم در خصوص رشته‌ها و دانشگاه‌ها و نحوه چینش و تعیین اولویت‌ها به دانش‌آموزان و والدین ارائه می‌‌کند.

صیدلو ادامه داد: در پایگاه‌های انتخاب رشته آموزش و پرورش استان، مشاوران متخصص پس از شرکت در دوره‌های آموزشی و کسب امتیاز لازم در آزمون تعیین صلاحیت، می‌توانند به نحو مطلوب خدمات مشاوره‌ی لازم و انتخاب رشته صحیح و اصولی را به داوطلبان کنکور سراسری ارائه کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تأکید بر اینکه داوطلبان و والدین آنان مراقب سوء‌استفاده‌های مراکز و موسسات غیر مجاز در این زمینه باشند و صرفا به مراکز رسمی و مورد تائید آموزش و پرورش مراجعه نمایند تصریح کرد: این پایگاه‌ها در مراکز مشاوره آموزش و پرورش برای داوطلبان دختر و پسر هر روز از ساعت 8 الی 18 از زمان اعلام نتایج اولیه تا آخرین مهلت ثبت انتخاب رشته داوطلبان در سایت سازمان سنجش فعال خواهند بود.

صیدلو با توجه به شرایط موجود و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم جهت رعایت کلیه شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از ازدحام در پایگاه‌های انتخاب رشته، توسط مدیران پایگاه‌های انتخاب رشته، تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار