نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

لزوم توجه ویژه به کادر درمان دشتستان

بوشهر(پانا)- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت باید توجه ویژه‌ای به کادر درمان شهرستان در ایام کرونا وجود داشته باشد و همه دستگاه‌ها برای راه‌اندازی مرکز بستری موقت بیماران کرونایی پای کار باشند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم توجه ویژه به کادر درمان دشتستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ابراهیم رضایی در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان دشتستان اظهار کرد: برای مقابله با بحران کرونا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید با جدیت دنبال شود.
رضایی گفت: عادی انگاری و عدم رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی باعث خیز مجدد کرونا در شهرستان شد و لازم است نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت بیشتری انجام شود.
وی افزود: هر جا رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کمرنگ شد، شاهد تاخت‌وتاز کرونا بوده‌ایم و مرگ‌ومیر و آمار ابتلا افزایش یافته است.

رضایی به تحلیل رفتن توان کادر درمان شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به طولانی شدن دوران کرونایی و افزایش آمار بیماران، کادر خدوم و زحمتکش درمان دچار خستگی مفرط شده است و باید در این رابطه چاره‌اندیشی شده و افزایش نیرو در دستور کار قرار گیرد.
رضایی تصریح کرد: پاسخگویی به مطالبات کادر درمان نیز باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد و نسبت به مرتفع شدن مشکلات این عزیزان اقدام شود.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به افزایش بیماران کرونایی در بیمارستان شهید گنجی شهر برازجان، تمامی نهادهای شهرستان باید از ظرفیت‌ها و امکانت خود برای تجهیز و راه‌اندازی مرکز موقت بستری بیماران کووید در حسینیه اعظم استفاده کنند و به صورت جدی آن را پیگیری خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار