بهره‌برداری از پروژه‌های مهم ملی در روزهای پایانی دولت؛ روحانی امروز چه طرح‌هایی را افتتاح می‌کند؟

تهران (پانا) - در هشتاد و هشتمین برنامه از افتتاح طرح‌های کلان ملی؛ بهره برداری از طرح‌های وزارت نفت، سازمان‌های انرژی اتمی و تامین اجتماعی و شهرداری اصفهان عصر امروز با حضور رئیس جمهوری و به صورت تصویری آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۴۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از پروژه‌های مهم ملی  در روزهای پایانی دولت؛ روحانی امروز چه طرح‌هایی را افتتاح می‌کند؟

در حوزه وزارت نفت؛ همزمان با اتمام عملیات دریایی ۲۷ فاز پارس جنوبی؛ چهار سکو و دو زنجیره دریایی فاز ۱۴ پارس جنوبی و بندر صادراتی و خدماتی سیراف پارس به بهره‌برداری می‌رسد و در حوزه سازمان انرژی اتمی؛ طراحی، ساخت و تست کسک دو منظوره، توسعه و بهره‌برداری از معادن جدید اورانیوم، دستیابی به ظرفیت تولید ۵۰ تن کیک زرد، طرح افزایش ظرفیت مجتمع شهید رضایی نژاد، فعالیت مجتمع استحصال اورانیوم از منابع کم عیار به روش فروشویی توده‌ای و پکیج سیار استحصال اورانیوم از کارخانجات مس اکسیدی آغاز می‌شود.

در حوزه سازمان تأمین اجتماعی نیز علاوه بر رونمایی از نسخه الکترونیک- شروع درمان رایگان عمومی و بیماران خاص و صعب العلاج ۴۵ میلیون نفر از بیمه شدگان این سازمان؛ ۲۹ طرح عمرانی، درمانی، رفاهی و بیمه‌ای به بهره برداری می‌رسد و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی؛ تجهیز، توسعه و افزایش ظرفیت می‌یابد.

در پایان این مراسم هم مرکز همایش‌های بین المللی شهرداری اصفهان بهره‌برداری می‌شود.

این طرح‌های ملی با سرمایه گذاری پنج هزار و ۷۷۵ میلیارد تومان (دو میلیون و ۸۵۰ میلیون دلار) برای ۹۴۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار