اعلام جزئیات و نوبت تزریق واکسن فرهنگیان بویراحمد

یاسوج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خبر داد بر اساس تصمیم کمیته بهداشت آموزش و پرورش شهرستان و به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و تکریم همکاران ، جدول زمانبندی به صورت ساعتی و با تنظیم لیست نوبت دهی انجام می شود .

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۸۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام جزئیات و نوبت تزریق واکسن فرهنگیان بویراحمد

نشست کمیته بهداشت واکسن کوید 19 فرهنگیان در محل دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به منظور برنامه ریزی واکسیناسیون فرهنگیان رسمی و شاغل این شهرستان، برگزار شد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این نشست گفت: در مدت شیوع کرونا طی دو سال اخیر ، لطمات زیادی به مباحث آموزشی وارد شد که بنابر گفته کارشناسان برگزاری کلاس ها به صورت حضوری یک ضرورت است .
کورش دلشاد افزود: با توجه به نبود داروی قطعی برای درمان این بیماری ، فعلا بحث واکسیناسیون از مهمترین اقدامات در راستای کنترل بیماری است که در خصوص بازگشایی مدارس هم تصمیم کارشناسان بر واکسینه شدن فرهنگیان است که این مهم از روز غدیر در استان و شهرستان بویراحمد همزمان با سراسر کشور آغاز شده و جلسه برنامه ریزی برای ادامه کار در این نشست انجام می شود.
دلشاد ادامه داد : تعداد کل معلمین مشمول برنامه واکسیناسیون 4 هزار و 528 نفر می باشد که بر اساس اولویت سنوات خدمتی ظرف مدت حداکثر 3 هفته برای مرحله اول اجرا می شود .
وی گفت:بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با کادر مرکز بهداشتی ، درمانی شهید دامیده شهرستان بویراحمد ، روزانه 300 نفر از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر واکسینه خواهند شد ، ضمن اینکه برنامه واکسیناسیون به صورت رسمی و مطابق با جدول زمانبندی سنوات خدمتی از روز یک شنبه 10 / 5 / 1400 در مدرسه مصلی نژاد واقع در بلوار شهید قرنی انجام می گیرد .

دلشاد افزود: بر اساس تصمیم کمیته بهداشت آموزش و پرورش شهرستان و به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت و تکریم همکاران ، جدول زمانبندی به صورت ساعتی و با تنظیم لیست نوبت دهی انجام می شود (لیست به صورت نهایی شده امروز به اطلاع همکاران رسانده می شود ) که هر همکار مطابق با لیست و ساعت مشخص شده در محل تزریق واکسن حاضر شده و در کمترین زمان ممکن واکسینه می شود .
وی ادامه داد : در این نشست مصوب شد که تمامی هماهنگی ها بر عهده روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان خواهد بود ضمن اینکه در ساعات کار تزریق واکسن جهت همکاری و رفاه حال فرهنگیان 2 نفر از نیروهای خدماتی و 2 نفر از مربیان بهداشت ، حضور خواهند داشت .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت : توصیه جدی می شود که فرهنگیان از برنامه واکسیناسیون و سهمیه در نظر گرفته شده حتما استفاده کنند چرا که بنابر گفته کارشناسان ، فرد واکسینه شده در صورت ابتلا به کرونا مطمئنا به شرایط حاد بیماری نمی رسند و از مرگ و میر جلوگیری می شود .
دلشاد در پایان اظهار داشت : احراز هویت فرهنگیان از ملزومات برنامه واکسیناسیون است و این که گفته می شود برخی افراد سهمیه خود را به اعضای خانواده واگذار کنند ، اصلا چنین چیزی امکان ندارد چرا که تزریق واکسن دقیقا مطابق با هویت شخص و مبتنی بر اولویت بندی های اعلام شده است .

تاریخ واکسیناسیون بر اساس سابقه کار:

لازم به توضیح است با توجه به آمار بالای فرهنگیان در شهرستان بویراحمد ، لیست تفکیکی و ساعت حضور هر یک از فرهنگیان در محل تزریق به صورت جزئی به اطلاع آن ها رسانده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار