۵۰ رتبه برترکشور در جشنواره فرهنگی هنری "فردا "

شهرکرد (پانا) - سی ونهمین دوره جشنواره فرهنگی وهنری دانش آموزان"فردا"به ایستگاه پایانی خود رسید.

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
۵۰ رتبه برترکشور در جشنواره فرهنگی هنری "فردا "

رئیس اداره فرهنگی و هنری ،اردوها و فضاهای پرورشی آموزش وپرورش استان در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: جشنواره فرهنگی و هنری "فردا" همزمان با عید سعید غدیر خم- به ایستگاه پایانی خود رسید .

جهانگیردوستی ایرانی گفت: سبد رتبه آوری استان چهارمحال و بختیاری در سی و نهمین دوره از مسابقات فرهنگی وهنری ۵۰ رتبه برتر کشور را در خود جای داد.

دوستی ایرانی افزود:از این تعداد ۱۶رتبه برتر و۳۴رتبه برگزیده سهم استان چهارمحال وبختیاری گردیده است که این افتخارات حاصل زحمات دانش‌آموزان و مربیان پرتلاش استان بوده است.

وی افزود : با وجود سایه سنگین کرونا در جامعه وتعطیلی مدارس ،دانش آموزان کمتر توانستند آثارخودرا بطورحضوری به جشنواره ارسال کنند، اما آثاری که به صورت غیر حضوری به دبیرخانه استانی ارسال نمودند به دلیل فرصت بیشتر و در خانه ماندن دانش آموزان ،آثار فاخری را شاهد بودیم که این امر گواه زودرس بودن بلوغ فکری وهنری دانش آموزان است.

او در پایان ضمن تشکر از تلاش های بی دریغ دانش آموزان هنرمند،مدیر کل، معاون پرورشی وفرهنگی ،مربیان پرورشی ،معلمان سخت کوش ،کارشناسان فرهنگی وهنری استان ،روسای ادارات ۱۷گانه ومعاونین پرورشی وفرهنگی شهرستانها ومناطق تابعه خاطر نشان کرد که: انشاالله بتوانیم با آغاز سال تحصیلی شاهد برگزاری چهلمین دوره از برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری درشرایط عادی پساکرونا، باشیم .

شایان ذکر است که اداره فرهنگی هنری استان در سال جاری موفق گردید: در مسابقات پرسش مهر ۱۸ رتبه کشوری و در جشنواره معلمان هنرمند نیز۲۸ رتبه برتر کشور را توسط دانش آموزان و فرهنگیان هنرمند،کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار