نخستین کارگاه آموزش تخصصی خبرنگاری و سواد رسانه‌ای در نیشابوربرگزارشد

نیشابور(پانا)- نخستین کارگاه آموزش تخصصی خبرنگاری ، روزنامه نگاری و سواد رسانه به همت سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور عباس محمدیان مسئول بسیج رسانه استان و علیرضا سیدآبادی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نخستین  کارگاه آموزش تخصصی خبرنگاری و سواد رسانه‌ای در نیشابوربرگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، نخستین کارگاه آموزش تخصصی خبرنگاری، روزنامه نگاری و سواد رسانه به همت سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور عباس محمدیان مسئول بسیج رسانه استان و علیرضا سیدآبادی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور و حضور فعال اصحاب رسانه، روابط عمومی ادارات و علاقمندان در دانشکده هنر نیشابور 9و 10مرداد1400 در حال برگزاری است.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این کارگاه اظهار کرد: یکی از اولویت های کار بسیج رسانه استان ، امسال نهضت آموزش اصحاب رسانه در شهرستانها است چراکه رسانه مظهر توسعه شهری است و خبرنگاران و رسانه ها و فضای مجازی با بهره گیری از فرهنگ اسلام ، شهدا بتوانند اخلاق را گسترش دهند.

عباس محمدیان گفت: انقلاب ما انقلاب رسانه است و شهدا هم کار رسانه ای کردند واصحاب رسانه باید مروج سبک رسانه اسلامی و اخلاق اسلامی باشند .

وی خاطر نشان کرد: اصحاب رسانه به خصوص نیشابور که بیش از ۲۴۰۰ شهید والامقام را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است باید میراث شهدا را حفظ و ترویج کنند و خوبی ها و بدی ها را باید باهم ببینند و اگر کسی جریان مخالف و سیلقه سیاسی شماهم باشد بایدبا اخلاق مداری، حق را محور قرار دهند .

این مقام مسئول عنوان کرد: اسلام و قرآن بزرگترین رسانه هستند و اصحاب رسانه و خبر در انتشار اخبار در فضای مجازی به هیچ عنوان عجولانه عمل نکنند و صداقت و صلابت را صراحت بکار گیرند.

محمدیان اذعان کرد : این کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته دانشگاه که مورد تایید دفتر مطالعات ورسانه وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی است دردانشکده هنر نیشابور برگزارشد و از سوی بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی به شرکت کنندگان در کارگاه گواهینامه دوره خبرنگاری اهدا می شود.

وی ادامه داد: درراستای افزایش سواد رسانه ای خبرنگاران، روزنامه نگاران و فعالان فضای مجازی به همت بسیج رسانه اولین دوره آموزش تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری با شرکت بیش از ۸۰ نفر از علاقه مندان شهرستانهای نیشابور، زبرخان وفیروزه در محل دانشکده هنر نیشابور به مدت دو روز با حضور فعال اصحاب رسانه، روابط عمومی ادارات و علاقمندان درحال برگزاری است.

مسئول بسیج رسانه خراسان رضوی تصریح کرد: نخستین کارگاه آموزش تخصصی خبرنگاری ، روزنامه نگاری و سواد رسانه با همراهی و همکاری عالی بسیج رسانه نیشابور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناحیه مقاومت بسیج، سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری، موسسه جوانه های هنر وخلاقیت، دانشگاه و دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه نیشابور در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار