کارگاه شعرِ طنز «چیستی و شگردهای شعر طنز» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - کارگاه کشوری شعر طنز با عنوان «چیستی و شگردهای شعر طنز» با حضور اسماعیل امینی از استادان و شاعران طنزپرداز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه شعرِ طنز «چیستی و شگردهای شعر طنز» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی، این کارگاه در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ به صورت مجازی برگزار می‌شود.
به گفته مدیر آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از انتشار فراخوان سومین مهرواره کشوری «شعر آفرینش»، اولین بخش از برنامه‌های جنبی این مهرواره به برگزاری کارگاه شعر طنز با عنوان «چیستی و شگردهای شعر طنز» اختصاص دارد.
انسیه موسویان افزود: امسال در سومین مهرواره «شعر آفرینش»، بخش ویژه‌ای برای شعر طنز در نظر گرفته شده است. بنابراین برگزاری کارگاه شعر طنز با هدف آشنایی اعضای علاقه‌مند به این حوزه ضروری به نظر می‌رسید تا اعضا بتوانند قبل از دست به قلم‌شدن، شگردهای سرودن شعر طنز را به شکل کارگاهی تجربه کنند.


او یادآور شد روز اول کارگاه به مرور مباحث نظری و شگردهای طنزنویسی اختصاص دارد و در روز دوم منتخبی از اشعار طنز اعضای کانون نقد و بررسی خواهد شد.
موسویان همچنین گفت: نوجوانان عضو کانون در گروه‌های سنی ۱۲+ سال (نونگاه)، اعضای۱۵ + سال (نوجوان) و۱۸ تا ۲۲ سال (اعضای ارشد کانون) می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.
علاقه‌مندان با ورود به لینک https://live.kpf.ir/ch/tanz و انتخاب گزینه‌ی مهمان می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.
بر اساس این خبر، حضور کارشناسان و مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این کارگاه بدون‌مانع است.
یادآوری می‌شود فراخوان سومین مهرواره کشوری شعر آفرینش اول تیر ۱۴۰۰ به استان‌ها ارسال شده و آخرین مهلت ارسال آثار برگزیده و گزارش استانی به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار