مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فرهنگیان هرمزگان افتتاح شد

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از افتتاح اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فرهنگیان هرمزگان در ناحیه یک بندرعباس خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فرهنگیان هرمزگان  افتتاح شد

ایرج بیت اللهی در این باره گفت: در راستای ارتقاء سلامت فرهنگیان و بستر سازی برای شروع سال تحصیلی پیش رو، اولین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فرهنگیان استان هرمزگان از امروز جمعه ۸ مردادماه ۱۴۰۰ و به مناسبت عید سعید غدیرخم آغاز به کار کرد.
وی افزود: شروع این واکسیناسیون از فرهنگیان ناحیه یک بندرعباس با چهار هزار و ۴۳۰ نفر پرسنل، اعم از نیروهای رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی و نیروهای حق التدریس، که به صورت مدرسه ای به این مرکز فراخوانده می شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه گفت: سالن آموزشگاه شهدای صنعت نفت ناحیه یک بندرعباس به این امر اختصاص یافته و توسط آموزش و پرورش، تجهیز شده است.
به گفته بیت اللهی، در هفته پیش رو، مرکز واکسیناسیون شهید دارا برای فرهنگیان ناحیه دو بندرعباس نیز راه اندازی می شود و همچنین زمان و چگونگی واکسیناسیون فرهنگیان شهرستان های دیگر هرمزگان نیز در جلسه ستاد کرونا استان در روز شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۰ ، تصمیم گیری نهائی خواهد شد.
این مسئول ادامه داد: جهت جلوگیری از هر گونه تجمع و ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی افراد، بدون اعلام قبلی به مراکز مراجعه نکنند بلکه بر اساس نوبت دهی که از قبل اعلام یا از طریق پیامک به آنها ارسال می شود، در محل واکسیناسیون حضور داشته باشند.
بیت اللهی تصریح کرد: واکسن بصورت روزانه توسط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس بر اساس نوبت های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می گیرد و عوامل اجرایی ، خدماتی و واکسیناتورها در این مرکز از نیروهای رسمی آموزش و پرورش بوده و با حمایت فنی مرکز بهداشت بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان ارائه خدمات خواهند داد.
وی اضافه کرد: به حول و قوه الهی و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا ۲۵ مردادماه کلیه پرسنل آموزش و پرورش در اقصی نقاط استان مرحله اول واکسن را دریافت خواهند کرد.

گفتنی است، این مراسم با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان بندرعباس و جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار