رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه رحمت آباد و بلوکات:

عدم آموزش حضوری مدارس مهم‌ترین چالش امروز آموزش و پرورش

رشت (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات گفت عدم آموزش حضوری و آزمون‌های غیرحضوری در شرایط کرونایی و در نتیجه افت تحصیلی مهم‌ترین چالش آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۰۲۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
عدم آموزش حضوری مدارس مهم‌ترین چالش امروز آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مجید پورجمال با اشاره به شرایط ویژه در دوران کرونا خاطرنشان کرد: انتقال درست مفاهیم در سامانه شاد، شبیه سازی سطح آزمون‌های مجازی به آزمون‌های حضوری از مهم‌ترین نکاتی است که در برنامه‌ریزی شرایط آموزش بر خط باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم به‌روز رسانی الگوهای یاددهی و یادگیری اظهار کرد: با استفاده از وسایل ارتباطی جدید در کنار الگوهای کلاسیک علاوه بر تکامل شیوه های تدریس، ما را در هدایت دانش آموزان و آموزش صحیح دانش آموزان یاری می دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش رحمت آباد و بلوکات با اشاره به نقش نیروی انسانی در ارتقای نظام آموزشی گفت: استخدام نیروهای بومی متخصص در مناطق محروم و سخت گذر و همچنین نیازسنجی‌ها و پیش‌بینی نیروهای مورد نیاز در سال های آینده از اولویت های استفاده بهینه از نیروی انسانی محسوب می شود.

پورجمال با بیان برخی دغدغه ها در استفاده از فضای مجازی گفت: عدم آگاهی اولیا از رسانه های نوین و نیاز مبرم به محتواهای فرهنگی مبتنی بر شرایط روز از مهم ترین نیازهای امروز آموزش در فضای مجازی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار